Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطب هدف محتوای خود را پیدا کنید

0

googleanal

یکی از مواردی که در حوزه تولید محتوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شناخت مخاطب هدف به حساب می‌آید و برای برآورد کردن استراتژی محتوایی شبکه‌های اجتماعی و در کل تولید محتوا روی کانال‌های مختلف، لازم است که مخاطب هدف خود را آنالیز کنیم. کسانی که یک وب‌سایت یا وبلاگ دارند، به راحتی می‌توانند از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطبان خود را آنالیز کرده و برای استراتژی محتوایی خود مخاطب هدف تعریف کنند.

 

برای دسترسی به بخشی که مربوط به مخاطبان هدف وب‌سایت یا وبلاگ شما است، کافیست که وارد گوگل آنالیتیکس شده و از نوار سمت چپ روی Audience کلیک کنید. در قدم بعدی شما می‌توانید از چند وجه مختلف وضعیت مخاطب هدف خود را بررسی کنید و راهکارهای صحیح را انتخاب کنید.

 

– علاقمندی مخاطبان (Interests): هر فردی به یک موضوع خاص علاقمندی نشان می‌دهد و همین مورد است که هر کسب‌وکاری لازم می‌داند که یک استراتژی برای تولید محتوای خود تعریف کند. گوگل آنالیتیکس به صاحبان وب‌سایت‌ها این امکان را داده تا بتوانند به راحتی علاقمندی مخاطبان خود را آنالیز کنند و متوجه شوند که چه موضوعاتی بیشتر مورد توجه آنها قرار می‌گیرد.

 

-تکنولوژی (Technology): اگر کسب‌وکار شما به تولید محتوا برای گوشی‌های همراه علاقمند است، این گزینه کمک می‌کند که تصمیم مطمئن‌تری در این راستا بگیرید. زیرا ممکن است که درصد کمی از مشتریان شما روی گوشی‌های همراه باشند و کار روی محتوای سازگار با گوشی همراه و همچنین ایجاد شرایط فنی، هزینه بسیاری از تیم شما ببرد.

 

-دیگر امکاناتی در بخش Audience وجود دارد که بسته به کسب‌وکار شما، می‌توانند اطلاعات جالبی را درباره مخاطب هدفتان در اختیارتان قرار دهند.

поисковые запросы сайтастроим каркасный домикпродвижение сайтовдухи ив роше ванильчехол Buickкупить сотовый телефонЕгерь-55 EG-55.01DM

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ