اخلاق در آمیخته بازاریابی
اخلاق وانسانیت نه تنها در زندگی عادی از اهمیت زیادی برخوردار است بلکه در تک تک مراحل شروع وانجام کسب وکار می تواند تضمین کننده موفقیت یک کسب وکار نیز باشد و اگربخواهیم صادقانه به این موضوع نگاه کنیم باید اعتراف کنیم که همه ما از پیرمرد سوپری سر کوچه که همه چیز را درست وزن می کند و گران فروشی نمی کند بیشتر تمایل به خرید داریم تا از فروشگاه های زنجیره ای شیک و لوکس که همه چیز را گران می دهند.
دراین نوشته سعی کردهام به نقش اخلاقیات در مهمترین متغییر های بازاریابی که آمیخته بازاریابی نامیده می شوند و بارها در مورد آنها نوشته ایم اشاره ای داشته باشم
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر
نظرات بسته شده است.