هیاهوی تبلیغاتی ESPN در خیابان
ESPN یک شبکه فستیوال آمریکایی است که اخیرا هیاهوی تبلیغاتی خیابانی جذابی را در ایالات متحده آمریکا به نمایش عموم گذاشته و بازی های تعاملی را برای استفاده مردم در سطح خیابان با هنرمندی خاصی به اجرا در آورده و بر روی دیواره ساختمان نصب کرده است به گونه ای که هر گذری که از این ناحیه عبور می کند برای بازی با این تجهیزات در خیابان ترغیب می شود.
این بازی تعاملی هم زمان بازدیدکنندگان را با راههای زیادی برای استراحت، تعامل و تجربهی هنر پیشگامانه در قلب شهر آشنا کرد. نمایش های تعاملی با فراهمآوردنِ فرصت بازی، یادگیری، و تمرین، ویژگی منحصر به فرد خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبین معرفی کرده است .ESPN به دنبال راهی برای افزایش درآمدهای شرکت و رویکرد فروش مستقیم به مشتری به عنوانی گامی برای شهرت خود در سطح جهانی است.
آزانس تبلیغاتی:Monster Media, Wieden Kennedy and MacDonald Media, ایالات متحده آمریکا
کارگردان خلاقیت:Pedro Andres Sanchez
درباره ESPN
پی ان شبکه تلویزیونی کابلی امریکایی است که در سراسر جهان به پخش برنامه های ورزشی و پوشش رویدادهای زنده یا ضبط شده ورزشی و گفتگوی تلویزیونی میپردازد. این شبکه توسط بیل راسموسن و پسرش اسکات راسموسن افتتاح شد. شرکت نفت گتی بودجه ای برای سرمایه گذاری های جدید در اختیار استوارت ایوی قرار داد. ای اس پی ان تا به حال ۵۰۰۰۰ قسمت از برنامه اسپرت سنتر را از این شبکه بصورت زنده پخش کرده است. این شبکه دفاتری در میامی نیویورک شارلوت سیاتل و لس انجلس دارد اما استودیوی اصلی و پخش شبکه از بریستول کانیتکت است.