توصیه های مدیران بازاریابی و ارتباطات در کنفرانس سالانه Advertising Week
Advertising Week یک کنفرانس سالانه در نیویورک است که در آن مدیران بازاریابی و ارتباطات گردهم میآیند و در مورد تبلیغات و الهامات خلاقانهای که در پشت آنهاست صحبت میکنند ، در حال حاضر ۱۱ سال از شروع این کنفرانسهای سالانه میگذرد. این رویداد ۳ اکتبر امسال در نیویورک برگزار شد و پر از ایدههای تبلیغاتی بود.
این روزها تاکتیکهای تبلیغات سنتی از بین رفتهاند و توجهات روی بازاریابی موبایل، دادههای بزرگ، ویدئوی فرم کوتاه و همهی شیوههای اطلاعرسانی دیجیتال است. در ادامه برخی از نقلقولهای قابل توجه آورده شده است .
اختصاص دادن زمان و مکانی برای الهامگرفتن و فکر کردن برای ارائهی ایدههای خلاق مهم است .
David Turner که در قسمت پایان طراحی و شروع تبلیغات صحبت کرد گفت: برندها نیاز دارند تا آشکارا مورد توجه همهی افراد قرار گیرند
.
Amy Brusselback ، در قسمت پایان طراحی و شروع تبلیغات گفت: بهترین خلاقیتها زمانی اتفاق میافتند که افراد اصول بهبود مستمر را درک کرده باشند .
در سالهای اخیر یک انفجار از برنامههای خلاق به وجود آمده است و من فکر میکنم آن نشاندهندهی یک عصر طلایی است. مخاطبان به بسترها اهمیت زیادی قائل نیستند، آنچه که برای آنها مهم است محتوا میباشد .
Amy Pascal, مدیر استراتژی بازاریابی دیجیتال که در قسمت برندها و هنر ایجاد محتوا صحبت میکرد گفت: برندها باید خودشان را قصهگو نه بلکه قصهساز معرفی کنند .
John Hegarty ، در مبحث دادههای بزرگ گفت: اطلاعات تحریککنندهی بینش و دیدگاههاست .
Nancy Hill ، در قسمت چگونگی ساخت برندهای موثر گفت: وقتی روشی پرطرفدار است به این معنی نیست که شما باید آن را انتخاب کنید .
Dana Anderson گفت: به نظر من اکنون زمان آن است که فشار بیاورید به بزرگ شدن تقاضاها، من فکر میکنم بیباک بودن تنها پاسخ برای زمان حال است .
Yannick Bollore گفت که الگوریتمها نشان میدهند که مدیران خلاق هرگز جایگزین نخواهند شد .