Take a fresh look at your lifestyle.

نگاهی به چندین بنر تبلیغاتی از برند آیفون در حالی که چیزی به عرضه نسخه جدیدش نمانده

0

iphone-mini

دیگر کسی نیست که به گوشی‌های هوشمند علاقمند باشد و شرکت اپل و گوشی مشهور آن، یعنی آیفون را نشناسد. این محصول که در حال طی کردن نسل خود است، تا به امروز توانسته ۷۰۰ میلیون نسخه بفروشد و به یکی از موفق‌ترین محصولات تاریخ آمریکای شمالی تبدیل شود. در حالی که بودجه تبلیغاتی این کمپانی همچنان از رقیب سرسختش، یعنی سامسونگ کمتر است، اما همچنان یکی از موفق‌ترین محصولات حال حاضر به حساب می‌آید. کمپانی اپل در طول تاریخ خود، همواره از تبلیغات آنلاین بهره برده و برای اکثر محصولاتش کمپین‌های تبلیغاتی نمایش بنر و کلیکی طراحی و اجرا کرده است.

 

در حالی که همه گمان می‌کنند که باید برای کمپین‌های تبلیغاتی خود، بنرهای بسیار زیبا و به همراه طرح‌های گرافیکی منحصر به فرد طراحی کنند، کمپانی اپل از سال ۲۰۱۱ تا به امروز برای تبلیغات بنری و کلیکی گوشی‌های آیفون خود از طرح‌های بسیار ساده‌ای پیروی کرده‌است. البته کمپانی اپل برندینگ بسیار جا افتاده‌ای دارد و همه مخاطبانش می‌دانند که سادگی از ارزش‌های این برند به حساب می‌آید.

 

اگر بنرهای زیر را هم مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که بنرهای آیفون‌ها، طی این ۴ سال ساده بوده‌اند و تغییرات خاصی در آنها حاصل نشده است و فقط بر اساس شکل محصول جدید، جای قرار گذاری دکمه فراخوان (Call-to-Action) بنرها و خود محصول تبلیغ شده، تغییر کرده است.

 

اما دکمه فراخوان آورده شده در بنر تبلیغاتی آی‌فون ۶، کمی تغییر کرده و شکلی مدرن‌تر برای آن طراحی شده‌است.

 

10b69f367cdf6835f87ea53794789c7e7de75f34

a0502db7c9962a73b02a3d9a75f47830013f864e

d620239bd8c25c291f3e74d4d9ae35d24de41fed

f2bdd973b80f01ff0fcaa80c2a92f73d

цены на продвижение сайтавылечить коньюктивитvente de lingerie pas cherст ۹۷ упкsalaиндия шри ланка путевкидуховые инструменты купитьпродвиже сайта

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ