Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی که زمان‌مکانی و خلاقیت سبب ایجاد یک کمپین بی‌نظیر می‌شوند

0

5-oreo

اوریو از بیسکوییت‌های شناخته شده‌ای است که توسط کمپانی کادبری تولید شده است و به خاطر منحصر به فرد بودنش و برندینگ قوی خود، توانسته به یک محصول محبوب در سراسر دنیا تبدیل گردد. اما این بیسکوییت در دهه اخیر به شدت در بریتانیا محبوبیت خود را از دست داد و رقیبان آن با بازاریابی قوی خود توانستند به رقیب بزرگی برای این برند تبدیل شوند. کادبری برای بازگشت به بازار بیسکوییت‌ها تصمیم گرفت با آژانس تبلیغاتی PHD London به طراحی یک کمپین تبلیغاتی بپردازد و ایده جالبی به داخل گروه خلاقیت این تیم خطور پیدا می‌کند.

 

همان طور که همه دنیا می‌دانند، بریتانیا در یک موقعیت جغرافیایی خاص واقع شده که سبب شده اکثرا آب‌وهوایش بارانی باشد. از سوی دیگر آنقدر خورشید کم پدیدار می‌شود که سال‌ها طول می‌کشد تا خورشید گرفتگی روی دهد. شاید همین جا بود که PHD London تصمیم گرفت که برای کمپین تبلیغاتی جدید اوریو، یک کار خلاقانه و متفاوت انجام دهد.

 

اوریو به کمک آژانس PHD London برای اینکه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، یک کار جالب انجام داد و تصمیم گرفت بیلبوردهایی در سراسر بریتانیا ایجاد کند که فقط در هنگام شب نمایش داده می‌شدند و عموما روی صفحات نمایش درون شهری بودند.

محتوای بیلبوردهای دیجیتالی بسیار شگفت‌انگیز بودند؛ هر فردی که از کنار بیلبوردهای اوریو می‌گذشت، با یک ویدئو خورشید گرفتگی روبه‌رو می‌شد که به شدت با کیفیت قابل توجهی تهیه شده بود.

url

این بیلبوردها به تنهایی مخاطبان را تشویق می‌کردند که با هشتگ #OREOECLIPSE، در فضای آنلاین و شکبه‌های اجتماعی حس خود را از ماه گرفتگی اوریویی عنوان کنند.

این کمپین بازخورد بی‌نظیری در فضای مجازی و واقعی دریافت کرد و توانست به  یکی از بهترین کمپین‌هایی که بر اساس موقعیت مکانی طراحی شده بود، تبدیل گردد. این کمپین توسط ۲۰ میلیون نفر دیده شد و سبب افزایش فروش ۵۹% اوریو گشت.

در زیر تبلیغ چاپی این کمپین آمده که بسیار زیبا طراحی شده است.

SUN.013.1GM.______.20mar.TTB

заказать посудупродвижение сайта в топ ۵ яндекса ценаготовые дома на заводеspell chckлучшие арабские духиcar cover lexus gs300посуда купитилетние шины цена на в киеве

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ