یک صفحه فرود شلوغ و پر محتوا، ولی موفق
اپلیکیشن Basecamp یک برنامه نسبتا شناخته شده است که بواسطه آن میتوانید پروژههای خود را مدیریت کنید. تیم بازاریابی این اپلیکیشن، برای اینکه بیشتر محصول خود را نمایش دهند از ایمیل مارکتینگ استفاده میکنند و در یکی از ایمیلهای خود مخاطب را به یک صفحه فرود بردهاند که نرخ تبدیل غیر منتظرهای با خود به همراه داشته.
همان طور که در زیر میتوانید مشاهده کنید، محتوای بسیار زیادی در این صفحه فرود قرار گرفته است و در نگاه اول شاید به نظر شما این صفحه فرود چندان موفق به حساب نیاید.
اما از خود بپرسید که اصلا چرا این همه محتوا در این صفحه فرود قرار گرفته؟
در حقیقت این محتوا به صورتی گردآوری شده که دقیقا به کمک مخاطب بالقوه میآید و سبب میشود که او کاملا از تفاوتهای Basecamp با سایر محصولات مشابه آگاه گردد.
از سوی دیگر استفاده از یک شخصیت سبب شده که افراد بیشتر با Basecamp ارتباط برقرار کنند. بیشک در نگاه اول، نظر شما به انگشت اشاره شخصیت به کار رفته در صفحه فرود Basecamp جلب میگردد و ممکن است شما هم با دیدن فرم، کمی فکر کرده و در صورت نیاز آن را پر کنید.
در کل محتوای مفید به شدت به مخاطب کمک میکند و فقط صفحه فرودهای کم محتوا نیستند که موفق به حساب میآیند.