بررسی نتایج یک کمپین بهینه سازی شده از الیران
الیران یکی از کسبوکارهایی است که قبلا در مورد کمپین برندینگ آن صحبت کردیم و دیدیم که توانسته از اولین کمپینش که برای مدرسان و دانشپژوهانش به صورت مجزا راهاندازی شده بود، نتایج مطلوبی کسب کند. اما پس از این کمپین تبلیغاتی، الیران تصمیم گرفت کمپین مربوط به افزایش تعداد دانشپژوهانش را بهینه سازی کرده و کمپینی با کیفیت بیشتر در این راستا راهاندازی کند. در ادامه نگاهی به نتایج حاصل از این کمپین بهینهسازی شده میاندازیم:
الیران با اعمال تغییرات بسیاری در طراحی بنرهای تبلیغاتی خود، توانسته به Click-through-Rate بالایی دسترسی پیدا کند و میزان این کمیت نسبت به عدد حاصل از کمپین قبلیاش، حدود ۷٫۵ برابر افزایش یافت. در اینجا مشخصا میتوان دربافت که طراحی جدید بنر تبلیغاتی الیران، به شدت روی افزایش Click-through-Rate تاثیر گذاشته است. در زیر میتوانید هر دو بنر را مشاهده کنید:
از طرفی بهینهسازی صفحه فرود کمپین تبلیغاتی قبلی سبب شده که با کمتر از بودجه تبلیغاتی کمپین قبلی، ۸۰ عضو نام خود را ثبت کنند. در صورتی که در کمپین تبلیغاتی قبلی، با صرف کل بودجه، ۳۰ عضو جدید ثبت نام کنند.
در اینجا میتوانید صفحه فرود بهینهسازی شده این کمپین تبلیغاتی را مشاهده کنید. از نکات بسیار تاثیرگذار در نتایج حاصل از این صفحه فرود، فرم سادهای است که در آن به کار رفته است و سبب میشود که مخاطب راحتتر به یک عضو جدید در الیران تبدیل شود.
نکته جالب دیگر صفحه فرود ذکر شده، پیشنهاد ویژهای است که در آن عنوان شده و سبب شده که مخاطب بیش از پیش پیگیر عضویت خود شود.
نظرات بسته شده است.