نسل جدیدی از مدل ها در تبلیغات برندها!
به نظر شما چه رابطه ای بین سن و زیبایی وجود دارد؟ رابطه ای مستقیم و یا معکوس ؟ یا شاید هم اصلا رابطه ای بین این دو مفهوم نمیبینید!
نسل جدید مدل های امریکایی که برندهای تاپ و لوکس قصد همکاری با آنها را دارند مدل های مسن با چروک های واقعی هستند نه افرادی که عکس آنها ساعت ها با فتوشاپ درست شده باشد!
به تازگی برندهای مطرح و مشهور دنیا برای کمپین های تبلیغاتی خود از بانوانی که در دهه ۶۰ ،۷۰ و یا حتی ۹۰ هستند استفاده کرده اند. چندی پیش کمپانی تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی اورآل از مدل، هنرپیشه و خواننده ۶۵ ساله انگلیسی با نام مستعار توییگی twiggy استفاده کرد.
نظرات بسته شده است.