وقتی که کلاورپد سه برابر بودجه تبلیغاتی خود فروش کرد
کلاورپد یک آموزشگاه آنلاین است که بیشتر روی دورههای آموزش زبان انگلیسی تمرکز دارد و برای اینکه نام خود را بر سر زبانها بیاندازد، به تبلیغات کلیکی رو آورده است. در ادامه به بررسی نتایج حاصل از اولین کمپین تبلیغاتی این کسبوکار اینترنتی میاندازیم.
هنگامی که کلاورپد فعالیت خود را آغاز کرد به واسطه بهینهسازی موتورهای جستجو و یک سری راهکار دیگر، توانست فروش ماهیانه خود را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برساند. این کسبوکار در راستای افزایش سطح آگاهی مخطبان بالقوهاش تصمیم گرفت روی یک کمپین تبلیغات کلیکی حساب کند.
این کمپین با رعایت اصول طراحی و به کارگیری بنر مناسب و صفحه فرود خوش ساختار طرحریزی شد و به همین دلیل نه تنها برندینگ این کسبوکار آنلاین را قویتر کرد، بلکه توانست طی دو ماه روی فروش آن تاثیر چشمگیری بگذارد.
پس از اتمام این کمپین که حدود دو ماه ادامه داشت، آنلایز روی کمپین کلاورپد صورت گرفت. در آنالیز صورت گرفته، تبم کلاورپد متوجه شدند که با پرداخت هزینه ۳۳۰ هزار تومان برای راهاندازی کمپین، درآمد ماهیانه خود را به ۱ میلیون تومان افزایش دهند.
در حقیقت این کمپین توانسته به کمک صفحه فرود خوب و رعایت اصول، نرخ تبدیل مربوط به این وبسایت را افزایش دهد و به نظر میآید هر کسبوکار دیگری میتواند با رعایت یک سری موارد به این موفقیت دست پیدا کند.