Take a fresh look at your lifestyle.

نقد و بررسی تابلو تبلیغاتی سالیان

0


معرفی پوشاک سالیان
سالیان فعالیت خود را با هدف برنامه ریزی ، طراحی ، مدیریت تولید در قالب سفارشات برون سازمانی (برندینگ)، کنترل کیفیت و در نهایت توزیع بصورت خرده فروشی در فروشگاه های بزرگ از سال ۱۳۸۱ آغاز نموده و از آن زمان تاکنون در این راستا تلاش نموده است.
محصولات سالیان شامل پوشاک ، کیف ، کفش ، کالای چرمی و ملزومات در گروههای مردانه ، زنانه و بچه گانه می باشد.در حال حاضر سالیان با ۶ فروشگاه درشهرهای کرج ، مشهد ، چالوس و نور با ۱۵۰ نفر پرسنل مشغول به فعالیت می باشد.
پوشاک سالیان در هر فصلی برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای را لحاظ می کند و برای ارائه آگهی در بین مردم نیازمند انجام تبلیغات گسترده است تا به نوعی با سرمایه گذاری تبلیغاتی میزان فروش را افزایش دهد به همین سبب محیطی دات کام در ادامه قصد نقد و بررسی نوعی از تابلوهای تبلیغاتی سالیان را دارد.

نقد و بررسی تابلو تبلیغاتی سالیان

شاید اکثر شما با تابلو یا بیلبورد تبلیغاتی پریزما آشنایی داشته باشید این سازه از تعـدادی منشور تشکـیل شده است که با چـرخش آنها میتوان سه محصـول یا پیـام تبلیغـاتی را در یـک تابـلو نمـایش داد . این تابـلو ها برای نخستین بـار در سوئـد و پس از آن در ایتالیـا تولیــد، اکران و به مرحـله تولید انبـوه رسید . ایـن نـوع تابـلو به جهت حـرکت می تـوانـد جلـب توجـه خـوبی داشتـه باشـد. از ایـن تابـلو تبلیغـاتی می تـوان در انــدازه بـزرگ برای تبلیغـات محیــطی و در انـدازه کوچـکتـر در فضـای داخـلی استفـاده کــرد.
پوشاک سالیان برای تبلیغات حراج تابستانه از تابلو تبلیغاتی پریزما استفاده کرده است تا به زیبا ترین شکل در یکی از پرتردد ترین نقاط مشهد خود را به به مردم معرفی کند اما صدحیف که این تبلیغات جلوه مطلوبی ندارد و زمانی که برای اولین بار به این پریزما نگاه کنید منتظر خواهید ماند تا منشورهای آن بچرخد و دو سمت دیگر تبلیغات را مشاهده کنید اما نصب غیر حرفه ای این تابلو عملا کار تابلو یک وجهی را هم انجام نمی دهد و در زمان چرخیدن قسمت های خالی پشت تابلو به چشم می خورد و همچنین اینکه نوشته های دو تبلیغ پشت سرهم با یکدیگر ادغام می شوند و بدرستی نمی توان نوشته های حک شده بر روی تابلو را تشخیص داد و اگر به این تابلو بیشتر دقت کنید متوجه کامپوزیت دور تابلو خواهید شد که در واقع با انجام این کار تجهیزات و مکانیک را در پشت آن پنهان کرده است در صورتی که کامپوزیت برای این نوع تابو ها استفاده نمی شود.


تابلو تبلیغاتی پریزما در مکان های مانند فرودگـاه ها ، میـادین ورزشی، مراکز خرید و سر در فروشگـاه ها کاربرد دارد و محل نصب آن بر روی پل عابر پیاده کاری بسیار غیر حرفه ای است.
تعمیرکاران این تابلو تبلیغاتی هر چند روز یکبار در کنار حال مرمت کردن دیده می شوند و شاید دلیل روی آوردن برندهای نظیر سالیان به این نوع تبلیغات ارزان بودن این سازه است که نه تنها نگاه مخاطب را مشتاق جلوه نمی دهد بلکه باعث می شود نوع تابلو تبلیغاتی پریزما در ذهن مخاطب بد منظر برسد و اینکار هم به شرکت تبلیغاتی و صاحب آگهی و هم به صنعت تبلیغات کشور لطمه وارد می کند و چه خوب است که شرکت ها و کانون های تبلیغاتی صرفا مسائل مالی را در نظر نگیرند و برای انجام تبلیغات همه جوانب را بسنجند تا فضای شهریمان دچار آشفتگی تبلیغاتی نشود.

 

smm продвижение в социальных сетяхspanish the english translationвходные двери деревянный домхарьков лайфдеревянный дом ۲۰۰۷car cover bmw 325iвинтажные духиавтоматические вороты купитькоммерческий грузовой транспортaskgrand.com

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ