Take a fresh look at your lifestyle.

چند استراتژی برای بازیابی محتوای قدیمی

0


گاهی اوقات محتوای موجودتان غنی است و رتبه‌تان در جست‌وجوها بالاست که در این صورت راه خود را ادامه دهید. گاهی محتوای شما منسجم است اما در وب‌سایت‌ها دیده نمی‌شوید. در هر دوی این موارد و خصوصا هنگامی که احساس می‌کنید محتوای‌تان برای مخاطب ارزشمند است و نمی‌خواهید آن را از دست دهید، راهکارهایی چون ویرایش محتوا، مکمل‌سازی یا اصلاح محتوا برای جذب مخاطب انجام می‌گیرد

 کاوشگران روابط عمومی  ایجاد محتوا می‌تواند پرهزینه، زمان‌بر و کاری فشرده باشد. اگر محتوایی خوب در کانال‌های آنلاین خود نداشته باشید، پس رتبه خوبی در جست‌وجوها کسب نمی‌کنید. اما فلسفه مدیران باهوش این است که چرا برای ایجاد محتوا باید رو به‌ روش‌های گران و هزینه‌بر آورد؟ در حالی‌که می‌توانید آنچه اکنون در اختیار دارید، با روش‌هایی کم هزینه بهبود بخشید .

گاهی اوقات محتوای موجودتان غنی است و رتبه‌تان در جست‌وجوها بالاست که در این صورت راه خود را ادامه دهید. گاهی محتوای شما منسجم است اما در وب‌سایت‌ها دیده نمی‌شوید. در هر دوی این موارد و خصوصا هنگامی که احساس می‌کنید محتوای‌تان برای مخاطب ارزشمند است و نمی‌خواهید آن را از دست دهید، راهکارهایی چون ویرایش محتوا، مکمل‌سازی یا اصلاح محتوا برای جذب مخاطب انجام می‌گیرد. در این گزارش نیز نگاهی به چندین استراتژی که سبب بهبود محتوای شما می‌شود و آن را در رتبه‌بندی موتورهای جست‌وجو بالا می‌برد، می‌اندازیم .

۱٫انتخاب کلمه‌های مناسب

اگر صفحه‌ای دارید که رتبه خوبی در موتورهای جست‌وجو دارد، باید خیلی مراقب باشید. در حالی‌که وسوسه می‌شوید که از رتبه سوم جست‌وجو به رتبه اول نائل شوید، به یاد داشته باشید که نگارش مجدد محتوای شما اگر به درستی انجام نشود، حتی می‌تواند نتیجه معکوس داده و رتبه شما را پایین‌تر بیاورد. بر تکمیل و افزودن ارزش به این صفحات تمرکز کرده اما قبل از حذف هر المانی درباره آن تفکر کنید. همچنین استفاده از کلمات مناسب و واژگان کلیدی مرتبط می‌تواند مخاطب را در جست‌وجوی محتوای موردنظر هدایت کند .

۲٫افزودن و به‌روز‌رسانی لینک‌ها

هنگامی که محتوای قدیمی را بازیابی می‌کنید، مطمئن شوید که لینک‌های داخلی شما نیز به روز و زنده باشند. با استفاده از بعضی نرم‌افزارها می‌توانید به اتوماتیک‌سازی این فرآیند کمک کنید. از موثق بودن منبع لینک‌های بیرونی نیز اطمینان حاصل کنید و محتوای لینک‌های درونی‌تان را طبق محتوا و موضوع‌تان غنی سازید .

۳٫افزودن یا بهینه‌سازی تصاویر و ویدئوها

افزودن یا بهینه‌سازی محتوای بصری‌تان می‌تواند تفاوتی عمده در دیدگاه‌ها و به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کند. در حقیقت طبق اینفوگرافی‌هایی که وجود دارد، پست‌های وبلاگی که دارای تصویر هستند ۹۴درصد بیشتر از پست‌های بدون تصویر دیده شده‌اند. مطمئن شوید که تصاویر شما دارای کیفیت بالایی باشند، اما حجم‌شان آنقدر زیاد نباشد که لود شدنش زمان زیادی ببرد. بنابراین بهینه‌سازی تصاویر برای جست‌وجو موضوعی است که بسیار مهم است. یکی از روش‌های این کار استفاده از واژگان مرتبط در نام فایل تصویرتان و زیر تصویر استفاده شده است .

۴٫نوشتن مجدد عناوین

اگر فکر می‌کنید محتوای عنوان شما مطلوب نیست، می‌توانید آن را مجددا بنویسید. عنوان ضعیف می‌تواند سبب شود که مخاطب ادامه متن را نخواند. پس بهتر است از عناوینی مناسب و مرتبط با محتوا برای متون تان در شبکه‌های آنلاین استفاده کنید و آن را غنی سازید. به یاد داشته باشید که تغییر عناوین ممکن است لینک URL را در پیج‌تان تغییر دهد .

منبع  فرصت امروز

как оплатить кредитную карту альфа банкаоптимизация googleкилиманджаро мачаме картабыстрый займ денег в курскетурци¤ в мае туры ценымгновенные кредиты на карту без провероктуры килиманджаратуры в италию из харьковаразработка приложения для androidnyc sketchesдизайн радиаторы ценасоздание сайта на яндексесоздать сайт цена москвабытовки и каркасные доматуры на майскиеФОТОЛОВУШКИсправка в бассеинпутевки в паттайю ценыторговая марка товара

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ