Take a fresh look at your lifestyle.

مطالعه موردی: چطور Airbnb برای معرفی محصول جدید از توییتر کمک گرفت؟

0

case-study_-how-airbnb-find-customer-for-its-new-product-on-twitter

چالش: راه‌اندازی ‌برنامه اجاره ماهیانه در Airbnb

راهحل: استفاده از توییتر برای آگاهی سازی، ارائه تخفیف مشخص و گرفتن مشتری جدید.

نتیجه:

+۴٪ نرخ تعامل (Engagement rate)

افزایش آگاهی از برند

 

Airbnb یک جامعه قابل اعتماد از آدم‌هایی مثل خودمان هستند که مکان‌های مناسب برای اقامت را لیست می‌کنند و دیگران آنها را می‌بینند و میان انتخاب‌های فراوان بین ۲۶٫۰۰۰ شهر و ۱۹۲ کشور، مکانی برای اقامت خود رزرو و اجاره می‌کنند. فرقی نمی‌کند که دنبال آپارتمانی برای یک شب هستید، یا قصری برای یک هفته یا حتی یک ویلا برای یک ماه، Airbnb راحت‌ترین روش برای مدیریت فضای اضافه و نشان دادن آن به مردم دیگر است.

 

چالش:

Airbnb علاوه بر اجاره‌های کوتاه مدت، نیاز به ترویج برنامه ماهیانه داشت. این نیاز مشتریانی بود که در جستجوی اجاره محل اقامت برای مدت زمان بیشتری بودند.

 

راه‌حل:

Airbnb از توییتر برای پیدا کردن مشتریان علاقمند به اجاره‌ ماهیانه استفاده کرد و تصمیم گرفت خبر برنامه ماهانه جدیدش را در توییتر به گوش همه برساند. برای تحریک علاقمندی نسبت به برنامه و افزایش فروش خود، Airbnb پیشنهادی به مبلغ ۲۰۰ دلار تخفیف در اجاره‌های ماهیانه نیز ارائه داد.

 

نتیجه:

Airbnb به رقمی بیش از ۴٪ نرخ تعامل (Engagement Rate) رسید و انتشار این پیام با بیشتر دیده شدن توییت‌ها در تایم لاین کاربران گسترده‌تر شد.

+۴٪ افزایش تعامل کاربران

۲رمز موفقیت کمپین

۱.پیام را به گوش مخاطبان برسانید.

۲.یک پیشنهاد ویژه داشته‌باشید.

 

منبع: توییتر

тур в танзанию стоимостьчерный пиар в интернете ютубпоездка на килиманджаровозьму деньги в долг тольяттиденьги в долг фильмденьги в долг ишимбай срочнокредитная карта приватбанка условия пользованияпроценты по депозитамразработка андроидцены на загранпаспорт в украинеузкие конвекторыкрышки для посудыоценка стоимости продвижения сайтаacheter les godes grandssem and seo differenceобучение в канадекупить кухонный стол недорогоофисная мебель в житомиреЕгерь-۶M EG-6.03.03DM

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ