Take a fresh look at your lifestyle.

پنج روش بهینه ساختن مطلب در شبکه‌های اجتماعی Social Media Content

0

فقط حضور داشتن در شبکه‌های اجتماعی کافی نیست. گسترش شرکت و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی کاری ضروری است.
آیا شما فکر می‌کنید با انجام این کار بیش‌ازحد درگیر مخاطبانتان خواهید شد؟
اگر پست‌های خود را به‌روز نکنید مخاطبان ناچارند که مطالب گذشته را مرور کنند. پس چگونه انتظار خواهید داشت که مردم به شما توجه نشان دهند؟ این راهنمایی جهت آن طراحی‌شده است که به شما کمک کند بیشترین بهره را از مخاطبانتان ببرید و بتوانید آن‌ها را جذب آنچه می‌خواهید بگویید بکنید:
image

۱٫ هشتگ
هشتگ نوعی برچسب است که در سایت‌های اجتماعی خاصی استفاده می‌شود و کاربران راحت‌تر می‌توانند پیغام‌ها و مطالبشان را راجع موضوعی خاص پیدا کنند. هشتگ مشخص می‌کند که یک پست درباره چه موضوعی است و درنتیجه یافتن آن را راحت می‌کند. با هشتگ کردن کلمه‌های کلیدی موجود در محتوایتان ، شما بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مشخص می‌شوید و این خود نوعی پیشرفت در کار محسوب می‌گردد.

۲٫ تگ کردن
تگ کردن روشی است برای ارتباط بین محتوای مطلبتان با اشخاص، شرکت‌های دیگر و حتی مکان یا رویدادی مرتبط. هشتگ کلمات کلیدی را به هم مرتبط می‌سازد مانند #SocialMedia یا #OnlineMarketing درحالی‌که تگ موجب برقراری ارتباط محتوای مطلب با حساب‌های کاربری خاصی می‌گردد. این کار به جهت بزرگ کردن فعالیتتان نه‌تنها با مشتریان خود بلکه با منابع دیگر مرتبط و اثرگذار حوزه‌ی کاری‌تان بسیار مفید خواهد بود.

۳٫ تصویر گذاری
وقتی افراد سرگرم نوشتن مطلبی در شبکه‌های اجتماعی هستند یک مورد بسیار مؤثر را فراموش می‌کنند و آن‌هم عوامل بصری است. پست شما عالی نخواهد شد مگر در آن عاملی تصویری قرار داده شود. افزودن یک تصویر مناسب در کنار مطلبتان می‌تواند اثربخشی آن روی مخاطب را چندین برابر کند. قطعاً برای خود شما نیز پیش نیامده است که عکسی ببینید و نکاهی به مطلب مربوط به آن نیندازید. وجود عوامل بصری در یک مطلب موجب ارتباط‌گیری بیشتر آن با مخاطب می‌شود.

۴٫ فیلم‌گذاری
در رابطه با ویدئوها اصطلاحی مرسوم است و سال‌هاست که اهالی حوزه‌ی آنلاین مارکتینگ با آن آشنایی دارند: “be all and end all”
پس چرا خیلی از مردم آن را به کار نمی‌گیرند؟ جواب شما می‌تواند زمان، پول و عدم دانش کافی باشد. اما نگران نباشید خیلی‌ها مثل شما هستند. امروزه ویدئوهای قوی و حتی حرفه‌ای توسط برنامه‌های کامپیوتری و اپلیکیشن های موبایلی به‌راحتی قابل تهیه هستند و این قابلیت را دارند که محتوای مطلب شما را با تصاویری از زندگی روزمره پیوند دهند و بین آن‌ها تعامل برقرار کنند. برای انجام این کار لازم نیست استیون اسپیلبرگ باشید تا بتوانید در شبکه‌های اجتماعی فیلم بگذارید. کافی است شروع کنید. همان‌طور که در قبل اشاره‌شده وجود مدل‌های تصویری در ارتباط با مخاطب بسیار مؤثر است و فیلم‌ها تأثیر به‌مراتب بالاتری نسبت به عکس‌ها دارند. به‌طور مثال برای خودتان چند بار پیش‌آمده است که در حین پخش ویدئویی در فیس‌بوک مرتباً آن را استپ کنید؟ قطعاً جوابتان منفی یا خیلی کم است و محتوای ویدئوی دیده‌شده در خاطرتان مانده است یا حتی باعث شده است شما مطلب مربوط به آن را دنبال کنید تا بفهمید ماجرای فیلمی که دیدید از چه قرار بوده است. درحالی‌که اگر این فیلم نبود ممکن بود شما آن مطلب را نادیده بگیرید.

۵٫ به ابزارهای برنامه‌ریزی اعتماد نکنید.
هرگز به ابزارهای برنامه‌ریزی الکترونیکی اعتماد نکنید به‌خصوص زمانی که پای فیس‌بوک و توییتر در میان باشد. بسیاری از سایت‌ها پست‌هایی را که از طریق این ابزارها ارسال می‌شوند قبول نمی‌کنند مثل توییتر که ابزار سومی روی آن تأثیر ندارد و خود شخص مسئول اداره محتوای آن است. در این ابزارها هشتگ ها و تگ‌ها نیز کار نمی‌کنند درنتیجه میزان موفقیت شما کاهش پیدا می‌کند. همیشه سعی کنید خودتان روی پست‌هایتان کنترلی همه‌جانبه داشته باشید. البته این کار ممکن است زمان بیشتری از شما بگیرد اما قطعاً اثربخش‌تر خواهد بود.

быстрый займ в читепродвижение брендов в интернете вузапутевки турци¤ май 2015отдых танзани¤банк возрождение онлайн заявка на кредитную картуальтезза тревелдать деньги в долг под проценты онлайнстатья 190 уголовного кодекса украиныдокументы для субсидии на квартирупродвижение сайта по трафикуреклама юридических услуггорящие из харьковаобследование организма харьковстроительство коттеджей спбкак анализировать сайтмаркетинг раскрутка сайтакупить болгаркугорячие туры в шри ланку из киеваhighscreen видеорегистратор

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ