Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی یک کمپین تبلیغاتی که توسط لوفت‌هانزا ایران راه‌اندازی شده

لوفت‌هانزا یکی از شرکت‌های هواپیمایی آلمانی است که به واسطه ارائه خدمات متنوع حمل‌ونقل هوایی برای هر قشری از جامعه توانسته بیشترین درآمد از طریق فروش بلیط‌های هواپیما را به خود اختصاص داده و نامش را به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا ثبت کند. این شرکت هواپیمایی در ایران هم فعال بوده و توانسته برای خود بازار خوبی ایجاد کند و اخیرا برای افزایش مخاطبین خود یک کمپین نمایش بنر راه‌اندازی کرده که در ادامه نگاهی اجمالی به آن خواهیم انداخت:

این کمپین بیشتر با هدف افزایش فروش بلیط‌های مقصد‌های ایالات‌متحده و کانادا راه‌اندازی شده و لوفت‌هانزا پیشهاد ویژه‌ای برای کسانی در این کمپین عنوان کرده تا مخاطبان راحت‌تر جذب گردند. این شرکت هواپیمایی هزینه بلیط‌های این دو مقصد را شکسته و در بنرهای تبلیغاتی خود عنوان کرده که هزینه این بلیط‌ها از 898 دلار آغاز می‌شود.

لوفت‌هانزا بنرهایش از مزایای دیگری هم صحبت به میان آورده و به مخاطبانش عنوان کرده که می‌توانند به راحتی از درگاه شتاب، هزینه بلیط‌شان را پرداخت کنند و دیگر نیازی نیست به روش‌های دیگر پرداخت رو بیاورند.

طراحان بنرهای لوفت‌هانزا از لحاظ تولید محتوا برای این کمپین خوب عمل کرده‌اند، ولی می‌توانستند شعار این شرکت مشهور را به فارسی آورده و بنرها را به گونه‌ای بومی‌سازی کنند.

حضور یک شرکت هواپیمایی در فضای آنلاین نشان می‌دهد که با رشد تبلیغات اینترنتی در کشور ما، به نظر می‌آید صاحبان کسب‌وکارها و بزاریابان هم به این موضوع رسیده‌اند که ممکن است با غافل شدن از این فضای مناسب، مخاطبان بسیاری را از دست بدهند.

вертикальный радиатор купитьмай турувеличение продаж через интернетпутевки на май 2015 из спбhebrew writing translationсафари в африке цена туратуры май испани¤бизнес кредит брокервосхождение на килиманджаро национальные парки и сафаридам деньги в кредит москвапутевки в грецию все включенотретья группа инвалидностиbirthday party ideas nycfinnish to english translatorновая чугунная сковородаразработка сайта на заказ стоимостькаркасные дома санктинтернет медиавыбрать экшн камеруподбор тура в испаниюпродажа домовцена на шины для автомобиля

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.