وقتی که یک پرورشدهنده محصولات اورگانیک به تبلیغات آنلاین رو میآورد
ریورفورد یکی از پرورشدهندگان محصولات اورگانیک است کار خود را از یک مزرعه کوچک محصولات اورگانیک آغاز کرد و تا انتهی سال ۲۰۱۰ توانست مزراع خود را گسترش داده و بخش خرید آنلاین خود را هم راهاندازی کند. این مجموعه روزانه ۴۵ هزار جعبه محصول اورگانیک (شامل سبزیجات، لبنیات و پروتیئن) در سراسر بریتانیا پخش کرده و محصولاتش به طور متوسط در روز توسط ۶۰ هزار مصرفکننده خریداری میشوند.
این مجموعه در سال ۲۰۰۹ برای افزایش فروش آنلاینش تصمیم گرفت به تبلیغات آنلاین رو آورده و شیوه PPC را به این منظور امتحان کند.
راهکاری که به ریورفود ارائه شد:
مشاوران و طراحان کمپینهای ریورفود، برای این مجموعه در قدم اول یک کمپین اطلاعرسانی (برندینگ) راه اندازی کردند و در قدم دوم سعی کردند کردند بیشتر روی فروش تمرکز کرده و مخاطبان را مستقیما وارد صفحات فرودی کنند که برای فروش محصولات طراحی شده بود.
یکی از نکات این کمپینها، بهرهوری از هدفمندی بود که سبب شد ریورفود مستقیما مخاطبان هدفش را در سطح وب پیدا کند.
نتایجی که ریورفود از کمپین تبلیغات PPC خود بدست آورد:
– به واسطه تبلیغات PPC این مجموعه توانست تعداد سفارشات خود را افزایش داده و تعداد فاکتورهای روزانهاش به طور متوسط ۱۵۰ تا بیشتر شود.
– پس از ۱۲ ماه، فروش ریورفورد ۷۰ درصد افزایش یافت.
نظرات بسته شده است.