امواجی از گلدایران که شما را جذب خواهند کرد
Music Flow یکی از محصولات صوتی جدید شرکت الجی است که اخیرا به بازار جهانی عرضه شده و بواسطه کیفیت خوب خود توانسته نظر خیلی از طرفداران این برند را به خود جلب کند. اخیرا پای این محصول به ایران هم باز شده و گلدایران برای تبلیغ آن یک کمپین تبلیغاتی نمایش بنر طراحی کرده که صفحه فرود بسیار متفاوتی را به همراه خود دارد.
میتوان گفت که الجی در حین طراحی این صفحه فرود تمام اصول اساسی و تاثیرگذار را رعایت کرده و توانسته یک نمونه بسیار خوب را از خود به جا بگذارد. اولین موردی که شما را در این صفحه فرود جذب میکند، امواج قرمز رنگی هستند که از Music Flow به صورت مجازی جاری میشوند. این امواج در حقیقت نشانگر بیسیم بودن این گجت هستند و بدون خواندن محتوا این صفحه هم میتوانید متوجه ماهیت این محصول بشوید.
استفاده از تصاویر روشن و واضح از مواردی است که در این صفحه فرود، روی مخاطب تاثیر مثبت گذاشته و او را جذب میکند. یکی دیگر از نکات ریزی که در این صفحه فرود اعمال شده، گوشی همراهی است که در سمت چپ صفحه فرود قرار گرفته و در مرکز آن میتوانید سرتیترهای مربوط به صفحه فرود را مشاهده کنید.
از آنجایی که این کمپین با هدف برندینگ Music Flow راهاندازی شده، دیگر روی مرحله خرید این محصول تمرکز نشده است. در کل چنین صفحات فرودی میتوانند سرمشق خوبی برای کسبوکارهایی باشند که میخواهند یک کمپین موفق برای خود طراحی کنند.