Take a fresh look at your lifestyle.

چند بنر تبلیغاتی از ماه ژوئن که به خوبی گویا کاربرد هستند

0

یکی از روش‌هایی که بواسطه آن می‌توانید نرخ کلیک‌خوری (Click-through rate) بنرهای تبلیغاتی خود را افزایش دهید، این است که بیشتر روی کاربرد محصول یا خدمات خود تمرکز کنید تا مخاطبان دقیقا متوجه شوند که چه چیزی منتظرشان است. در ادامه به سه بنر تبلیغاتی نگاه می‌کنیم که کمپین تبلیغاتی مربوط به آنها در ماه ژوئن شروع شده:

 

– کنول که یک تولیدکننده مبلمان اداری و نیمه حرفه‌ای است، یک کمپین تبلیغاتی برای افرادی که دنبال یک میز کار نیمه حرفه‌ای برای خانه خود هستند طراحی کرده و بواسطه محتوا خوب و بنر ساده توانسته به درستی مخاطب هدف خود را هدفگیری کند.

 

34a0d40ee131bd61accc7147b3f67bd9

– همه ما به اندازه کافی در مورد لپ‌تاپ‌های جدید لنوو می‌دانیم که به راحتی تا می‌شوند و به صورت چند منظوره می‌توان از آنها بهره برد. این شرکت قدرتمند همچنان برای تبلیغات خود روی این ویژگی لپ‌تاپ‌هایش مانور می‌دهد.

071bf4ca2e6078bbae144f8fddb0f529

– در بنر تبلیغاتی آخر، فقط موضوع کاربرد نیست که مطرح شده بلکه یکی از ویژگی‌های مهم لوازم خانگی برند ال‌جی است که این بنر را بیش از حد برای مخاطبانش جذاب می‌کند.

ca93736b935714682d0a6c78638ee3bf

portuguese translation to englishбанк возрождение оформить кредитную картуwedding caricaturistтуризм в танзаниикогда идти на килиманджаробанк михайловский кредит онлайнденьги в долг ۱۰۰۰۰ рублейтанзани¤ парк нгоронгороинтернет магазин аксессуаров для кухнигорящие туры ۲۰۱۴italian to english translatorthai english google translateаудит страницы сайтавірус простого герпесуspeck seethru case macbook pro 17linkeindпрактика за рубежомkillmanjarolingeries sexy pas cherGSM антенны

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ