Take a fresh look at your lifestyle.

زشت ترین بیلبورد تبلیغاتی ایران

0


معرفی پارک آبی ایرانیان
در این پارک هیجان موج سواری با تخته را در استخر موجی به بزرگی یک زمین فوتبال، با موج‌هایی به ارتفاع ۵/۳ متر تجربه خواهید کرد. مجموعه پارک آبی سرزمین ایرانیان به وسعت ۱۴ زمین فوتبال است و یکی از بهترین‌هایِ دنیا خواهد بود. شرکت کانادایی White Water Park، بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیاست و در سِمَتِ مشاور ما، پارک آبیِ SIAM PARK را در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب کرده است. این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد بهره گرفته است. بافت طبیعی سرزمین ایرانیان، ما را در طراحی تجربه مشابهی یاری می‌کند. پارک آبیِ سرزمین ایرانیان دو بخش وسیع و مجزا برای آقایان و بانوان دارد که در زمستان نیز قابل استفاده هستند و شما را به همراه همه اعضای خانواده، به تجربه جمعی فوق العاده ای از سرگرمی‌های آبی دعوت می‌کند.
این پارک داری بازی های متنوع نسبت به پارک های آبی دیگر مشهد و ایران می باشد. از جمله بازی های مانند رودخانه خروشان و اسکی رو اب میتوان اشاره کرد.

نقد و بررسی زشت ترین بیلبورد تبلیغاتی ایران

هنگامی که نام از تبلیغات بر روی بیلبورد برده می شود اولین تصوری که به ذهن مخاطب خطور می کند ،تصویری از یک تبلیغات خلاقانه ،یا معرفی یک برند یا مجموعه ای خاص بصورت کلاسیک است ، یکی از بیلبوردهای پارک آبی ایرانیان چندی پیش اجرا شده که در واقع این تبلیغات به همه چیز می ماند بجز یک بیلبورد تبلیغاتی مرتب و زیبا که بتواند در بیننده نفوذ کند.
این بیلبورد شامل پنج قطعه ناموزون از بنر و بیلبورد طراحی شده است،بطوری که یک بنر زرد رنگ در قسمت زیرین قرار دارد که به ظاهر بر روی آن نوشته شده بوده «هر ۳بلیط یک نفر رایگان» و روی قسمتی از این نوشته را با بیلبورد پارک آبی ایرانیان پوشانده است و درکنار آن یک فلش گذاشته شده که مسیر پارک آبی ایرانیان را مشخص کرده است و در قسمت دیگر آن بنر هیجان را نصب کرده و در آخر تصویری از این مجموعه را بر روی تابلو تبلیغاتی نصب کرده است و علاوه بر اینکه فضای زیادی را بر روی پیشانی پل اشغال کرده است بنری که به صورت معلق در بالای این تابلو تبلیغاتی نمایان شده چهره ای با سیمای زشت را به نمایش گذاشته است.


در این بیلبورد تبلیغاتی هیچ یک از ضوابط و اصول تبلیغات محیطی لحاظ نشده و تنها چیزی که به چشم می خورد بیلبوردها و بنر های به اصطلاح نیم خور شده با یک اجرای ضعیف و باز خورد منفی است و حاصل آن خلق یک تبلیغات نازیبا و نامفهوم شده است ،بطوری که نه تنها هیچ جذابیتی در بر ندارد بلکه نگاه مخاطب را خدشه دار می کند.
هدف از اجرای چنین تبلیغاتی نازیبا وناموزون چه بوده است؟؟!!
آیا هزینه کمتری در بر داشته یا به تصور مجری این طرح شاید این تبلیغات خلق ایده جدید است؟؟!!!
تبلیغاتی که بی هدف و بدون برنامه ریزی مدونی طراحی و اجرا شود ،چهره شهر را زشت می کند و امثال همین نوع تبلیغاتی که بدون مدیریت اجرا می شوند باعث ایجاد آلودگی بصری خواهند شد و شاَن و مرتبه صاحب تبلیغ را در ذهن بیننده به انزوا می کشاند.

продвижение бренда средствами рекламы и prцена путЄвки на сафариwedding cocktail hours sketchнациональный парк килиманджаро d fahbrtдам деньги в долг калугамай тур г владимиргора килиманджаро туры цена перелетавосхождение на килиманджаро маршрут лемошоответственность за употребление наркотиков в украинеуголовный кодекс украины комментированныйюридические услуги ценыпродвижение туристических сайтовбыстровозводимый домочистка от паразитовкоттедж на ۲ семьираскрутка сайтовдухи барбарисмеханизмы стадии приспособления горной болезниpoupee gonfflableкомплексная поисковая оптимизация

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ