Take a fresh look at your lifestyle.

نقد و بررسی بیلبورد بانک قوامین

0


تاریخچه بانک قوامین
بانک قوامین در ابتدا با هدف کمک به افزایش توان معیشتی و مالی کارکنان زحمتکش ناجا با نام صندوق قرض الحسنه ناجا فعالیت خود را شروع نمود و در تاریخ ۲۰/۶/۷۹ به مؤسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین تغییر نام یافت و گستره فعالیت خودرا علاوه بر کارکنان ناجا به آحاد مردم امتداد بخشید .
بانک قوامین در آستانه پنجمین سال فعالیت خود توانست شرایط ورود به شبکه بانکی کشور را مهیا و در بهمن ماه سال ۱۳۸۳ موفق به دریافت موافقت اصولی از بانک مرکزی برای تبدیل به موسسه مالی و اعتباری گردید .
بانک قوامین هم اکنون با بهره گیری از تکنولوژی نوین و به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص با ۲۹ واحد سرپرستی در مراکز استان ها و بیش از ۷۷۲ شعبه در سراسر کشور در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود در چارچوب قوانین و مقررات نظام بانکی جمهوری اسلامی گام برمی دارد .
بانک قوامین با رعایت اصل مشتری محوری به عنوان سرمایه ای بزرگ در جهت ارتقاء خدمات گام برمی دارد و در تلاش است تا با ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به مردم جایگاهی امن برای آسایش مشتریان باشد.

معرفی کمپین تبلیغاتی بانک قوامین

هدف از اجرای یک کمپین تبلیغاتی انتخاب بهترین و کوتاه ترین راه برای کسب نتیجه است خصوصا آنکه اجرای کمپین تبلیغاتی با انتخاب مکان مناسب و نوع پیام و طرح تبلیغاتی همراه باشد،لذا بر این اساس به نوعی ارزش کیفی تبلیغات،رویت پیام توسط مخاطب می باشد.
بانک قوامین از آغاز تآسیس تاکنون به شکل متناوب و غیر یکنواخت ودرزمان برنامه ریزی شده ای کمپین های متعددی را در سرتاسر کشور به نمایش گذاشته است و با در نظر گرفتن بازار هدف سعی در تآثیر و جلب نظر مخاطب دارد.


بانک قوامین کمپین های متعددی با عنوان «جی بی کارت، کارتی در جیب شما»،که در واقع تلفظ حروف اول کلمات لاتین معادل بانک قوامین یا Ghavamin Bank،بوده است را اجرا کرده و در فازهای بعدی با عنوان جی بی پوزو جی بی نت، تبلیغی در راستای تبلیغ قبلی، با تداعی و یادآوری مکرر بانک قوامین و «جی بی» معروف و با بکارگیری عبارتی کوتاه و گویا را به مرحله اکران گذاشته است.

بیلبوردهای تبلیغاتی که در راستای امور فرهنگی در چند ماه اخیر توسط بانک قوامین نصب و اکران شده است نکاتی را در رابطه با اجرای قوانین درست راهنمایی و رانندگی متذکر شده است تا علاوه بر ترویج فرهنگ درست رانندگی بتواند به اعتبار و ارزش این بانک بیش از پیش بیفزاید.

نقد و بررسی بیلبورد تبلیغاتی بانک قوامین

محیطی دات کام در این مقاله به نقد و بررسی بیلبورد تبلیغاتی سلامتی با مضمون “بستن کمربند=سلامتی در رانندگی” می پردازد.بیلبوردهای فرهنگی ،تبلیغاتی بانک قوامین که چندی پیش در جاده های کشور نصب شده است عاری از هرگونه خلاقیت و آثار مجذوب کننده است و به دلیل اینکه مخاطب این تابلو های تبلیغاتی رانندگان و سرنشینان خودرو می باشند و فرصتی برای خواندن و تجزیه تحلیل کافی را نخوهند داشت ،باید طراحی این گونه تابلو ها تبلیغاتی با هوشیاری کامل صورت گیرد.
در این تابلو تبلیغاتی کلمه سلامت بصورت مورب نوشته شده و از طرح کمربند مابین این کلمه استفاده شده است و عدم هماهنگی رنگ بندی پشت زمینه بیلبورد و نوع بکار گیری کلمات استفاده شده باعث شده تا از طرح کمربند کاسته شود و شاید بهتر بود از طرح حرفه ای تری بهره گیری شود.
هنگامی تبلیغات اثر بخش خواهد بود که بطور منظم و بدون عیب و نقص ، نصب و اکران شود حال در نظر بگیرید که طرح تبلیغاتی از روی تابلو کنده یا پاره شود چه اتفاقی رخ خواهد داد.


و این نازیبایی بیلبورد تبلیغاتی ممکن است ذهن مخاطب را نسبت به صاحب تبلیغ مکدر کند و از ارزش و اثر این تابلو تبلیغاتی بکاهد.
همانطور که در تصویر پیش رو ملاحضه می کنید بیلبورد تبلیغاتی بانک قوامین در یکی از جاده های کشور با بی دقتی و بی ملاحضه گری نصب شده است و اجرای این نوع تبلیغات بازخورد خوبی را نه تنها برای صاحب آگهی ، بلکه شرکت مجری نخواهد داشت و ضمن اینکه این بیلبورد نازیبا چهره جاده را خسته تر می کند و هیچ نگاهی را به خود جذب نخواهد کرد جز اینکه تکه آهنی است در کنار جاده که تآسف بینندگان را در بر دارد.

 

фирменный стиль бланкинайти тур в турцию на май 2015реклама юридических компанийдам деньги в долг улан удэденьги в долг под расписку самареотдых в мае куда поехатьбыстрый займ 500 рублейкилиманджаро сафариналог на депозиттвой дом магазин каталог товаровпроверить свой сайтgoogle russia in englishкакую кастрюлю лучше выбратьчто такое кишечная палочкапанелно каркасные домамодные интернет-брендыколледж кембриджстоимость путевкаа в шри ланку для белорусовснег в африкевидеоглазки с записью

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ