Take a fresh look at your lifestyle.

تابلو تبلیغاتی خلاقانه کرم Vaseline

0


    Vaseline

کمپینی که پیش روی شماست متعلق به برند کرم Vaseline است محیطی دات کام اینبار قصد دارد نمونه جالب و خلاقانه ای از تبلیغات این کرم را که در ایستگاه اتوبوس به نمایش گذاشته شده را بررسی کند تبلیغات محیطی ای که کرم وازلین انجام داده است در عین سادگی توانسته توجه اکثر مخاطبان را به خود جلب کند پس بنابراین شما را به دیدن کمپین تبلیغاتی زیبای کرم وازلین دعوت می کنیم.

کرم Vaseline تبلیغات خود را بر روی یک تابلو تبلیغاتی ساده و سفید انجام داده است و در وسط صفحه نقاط برجسته ای پدید آورده است که با استفاده از نوری که از بالای تابلوی تبلیغاتی ساطع شده قابل دیدن است،مجری این طرح خلاقانه آژانس تبلیغاتی Bartle Bogle Hegarty Asia است که تابلو تبلیغاتی و نقاط برجسته را به خط بریل تشبیه کرده است به این منظور که اگر با دست خود بر روی این نقاط لمس کنید متوجه برجستگی بر روی پوست خود که همانند خط بریل است خواهید شد و زمانی که از کرم وازلین استفاده کنید پوست شما شگفت انگیز خواهد شد.

آژانس تبلیغاتی:Bartle Bogle Hegarty Asia

کارگردان خلاقیت:Todd Waldron

کارگردان هنری: Joseph Tay

مدیر تولید: Asmanic Yang

انتشار:February 2008

تاریخچه کرم وازلین

رابرت آگوستوس چسیبرو؛ شیمی دان انگلیسی برای کشف خواص جدیدی از نفت برای درمان به شهری در پنسیلوانیا ، سفر کرد. چسیبرو مشاهده کرد کارگرانی که نفت استخراج می کنند با آغشتن دست خود به پس ماندهای نفتی سوختگی و بریدگیهایشان بهبود می یابد. این موضوع او را برای درمان پوست خشک در آمریکا ترغیب کرد. در سال ۱۸۶۵ او ژلۀ نفتی را در فرآیند سه مرحله ای خالص سازی، که اختصاص به برند وازلین دارد، قرار داد. هر شیشه از وازلین نه تنها یکبار بلکه سه بار تصفیه شده و بعد به دست مشتری می رسید. چسیبرو بعد از احداث اولین کارخانۀ خود، به طور همزمان به سراسر نیویورک سفر کرده و با اسب و گاری محصول معجزه آسای خود را می فروخت. برای اثبات کیفیت محصول ، دست خود را با اسید یا با آتش می سوزاند سپس ژلۀ نفتی را برای ترمیم روی آن می مالید. در سال ۱۸۷۲ چسیبرو نام محصول خود را به وازلین برگرفته از دو کلمه آب در آلمانی و روغن در یونانی تغییر داد. بعد از تنها دو سال از این نامگذاری وازلین ۱۴۰۰ شیشه در روز می فروخت. یعنی در هر دقیقه یکی! محصولات وازلین از قاره ای به قاره دیگر صادر می شد و در نتیجه چسیبرو توانست چندین کارخانه در اروپا، کانادا و آفریقا ایجاد کند. رکورد جدید وازلین در سال۲۰۰۵: به فروش رسیدن یک تیوب از وازلین در هر ۳۹ ثانیه در نقطه ای از دنیا. درحال حاضر محصولات وازلین توسط متخصصان با استفاده از همان فرآیند سه مرحله ای خالص سازی و متناسب با علم روز در سراسر دنیا به فروش می رسد.

 

интернет магазин посудыкредит и кредитные карты альфа банкаOostende escortsтуры на май ۲۰۱۵ годабланк заявления на получение кредита в россельхозбанкеотдых в испании в маегор¤щие путевки на май ۲۰۱۵заказать тур в африкутур календарь кипрразработка под ioskorean language translated in englishtranslate china to englishподдержка сайта москвапродвижение сайтов в красноярскедайв центр таиландtop reputation management companiesлучшие духи женские ۲۰۱۳vibromasseur pour point gсправка в басейнрегистраторы автомобильные какие лучше

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ