به رنگ مهربانی، کمپینی متفاوت از دیجی کالا
همان طور که میدانید، دیجی کالا یکی از فروشگاههای آنلاین مطرح و مشهور ایرانی است که تا به امروز توانسته به خوبی در مورد کسبوکار و خدمات خوب خود از طریق تبلیغات آنلاین و محیطی اطلاعرسانی کند. برای نمونه کمپین مربوط به محصولات بهداشتی و همچنین نمایشگاه کتاب دیجی کالا از موفقترین کمپینهایی بودند که به صورت فکر شده توسط این فروشگاه آنلاین ایجاد شدند. اما اخیرا دیجی کالا برای نشان دادن اینکه به مسئولیتهای اجتماعی اهمیت میدهد کمپینی طرح ریزی کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
ماه رمضان، یکی از مهمترین ماههای مذهبی در کشور ما به شمار میآید و به همین دلیل فرصت مناسبی است که کسبوکارها بتوانند در کارهای خیر سهیم شوند. به همین دلیل دیجی کالا یک کمپین به نام “به رنگ مهربانی” آغاز کرده که کاملا هدفی خیر در پی خود دارد و نشاندهنده این است که این کسبوکار به مسئولیتهای اجتماعی اهمیت میدهد.
به رنگ مهربانی برای افرادی است که یک ایده بکر با اهداف خیرخواهانه در ذهن خود دارند و به آنها این امکان داده شده تا ایده خود را در اینستاگرام و توییتر به اشتراک بگذارند. البته یک جایزه جذاب برای صاحب بهترین ایده درنظر گرفته شده که یک آیفون ۶ به همراه اپل واچ است.
دیجی کالا برای کمپین “به رنگ مهربانی” خود تبلیغاتی در قالب نمایش بنر و کلیکی دارد که باعث میشود افراد بیشتری درگیر این کمپین شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه فرود این کمپین مراجعه کرده و با رویه آن بیشتر آشنا شوید.