نگاهی به یک کمپین که فقط یک دکمه فراخوان ناجی آن شد
گروه نرمافزاری سحر از شرکتهایی است که در حوزه توسعه و عرضه نرمافزارهای مدیریتی به فعالیت میپردازد و اخیرا یک کمپین تبلیغاتی در شبکه تبلیغات داشته که بواسطه بهینهسازی بنرهای تبلیغاتی آن، توانسته نتایج خوبی از خود برجا بگذارد.
با مقایسه بنر اولیه و بنر بهینهسازی شده کمپین تبلیغاتی این گروه نرمافزاری، سریعا متوجه میشوید که چه تغییر بزرگی روی بنر اولیه صورت گرفته:
بنر اولیه
بنر بهینهسازی شده
همان طور که در بالا قابل مشاهده است، گروه نرمافزاری سحر برای بهینهسازی بنر تبلیغاتی خود یک تغییر در نمونه اولیه بنرش صورت داده که در حقیقت همان تعبیه کردن دکمه فراخوان تغییری است که روی بنر اولیه این کمپین صورت گرفتهاست.
با همین تغییر ساده، این شرکت توانسته نرخ تبدیل فوقالعادهای از خود به جا بگذارد که این عدد برابر با ۴% است. از سوی دیگر این گروه نرمافزای یک سری تغییرات جزیی در صفحه فرود خود ایجاد کرده که در حاصل شدن این نرخ تبدیل تاثیرگذار بوده.
البته موفقیت این کمپین تبلیغاتی فقط به اینجا محدود نشده و گروه نرمافزاری سحر توانسته ۳۷ سفارش فروش به ثبت برساند.