Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای تبلیغاتی اصفهان به مقابله با بحران آب رفتند

0


کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ، ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی شهر اصفهان را به موضوع ”  مصرف صحیح و بهینه آب “ اختصاص داد .

به گزارش محیطی دات کام ، به نقل از دست اندرکاران صنعت آب کشور : ” صرفه جویی در مصرف آب یک فرهنگ است که هم اینک نهادینه سازی و اجرایی کردن آن در بین مردم با توجه به بحران خشکسالی ، به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است ” .

لذا با توجه به اهمیت این سرمایه الهی انجام  اقدامات فرهنگی در زمینه مصرف صحیح و بهینه آب نقش عظیمی در پیشگیری از این بحران ایفا می کند که در این راستا اقدامات فرهنگی کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان قابل تقدیر است .
روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هدف از این کمپین ترویج مصرف صحیح و بهینه آب می باشد افزود : در این تابلوهای تبلیغاتی طی هشداری جدی به موضوع کم آبی و ضرورت بازبینی شیوه های مصرف آب ، اشاره شده است .
شعار محوری این دوره از تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی عبارت ‏‏« آب، کم یاب می شود کم کم» می باشد که در قالب شعر ، با مصراع های متفاوت بیان شده است .
در این تابلوهای تبلیغاتی به مواردی نظیر ”  ارزش زاید الوصف هر قطره آب ” ، ” توجه به نسل آینده ” و ” حفظ منابع آبی برای آنها ” اشاره شده است .
گفتنی است پس از این دوره ار تبلیغات مجموعه دیگری از تبلیغات با محوریت معرفی راهکارهای اصلاح الگوی مصرف آب، توسط کمیته فرهنگ شهروندی در شهر نصب خواهد شد که مکمل تبلیغات اخیر خواهد بود.


 

caricature sketchкредитная карта дельта банк 1Edinburgh escortsтур в хорватию майбыстрый займ в гомеледеньги в долг под расписку курскдам деньги в долг улан удэтрекинг на килиманджаро отзывытур в болгарию на 3 дняаксессуары для ваннойrussian jobs ukdanish translatorsсковорода чудо гриль газпродвижение сайтов реклама яндекспродвижение сайтовсколько стоит продвижение сайта в топtop search engine companiesвосхождение на эльбрус с севера 2015дом для садавнешняя MMS-камера

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ