نگاهی به ۵ تغییر لوگو مشهوری که ستخوش تغییرات شدهاند
یکی از مواردی که سبب شده تا برندهای مشهور امروزی به اینجا برسند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند، لوگوی جذاب آنها است. حتما شما هم قبول دارید که دنیا دیگر دنیای برندهاست و همه مردم دنبال محصولاتی هستند که توسط یک برند مشهور و شناخته شده تولید شده و همچنین لوگوی چشمگیری با خود به همراه دارد. جالب اینجاست که همه این لوگوها از اول این شکلی نبودهاند و اکثر آنها با گذر زمان تغییرات بسیار ظریفی کردهاند؛ اما این تغییرات به شدت تاثیرگذار بودهاند.
۱) اسکیتلس: این برند با شعار «رنگینکمان را مزه کن» مورد توجه گرفت و لوگوی خود را از همین موضوع الهام گرفت. لوگوی این برند در سال ۲۰۱۰ درستخوش تغییرات قرار گرفت و طراح آن معتقد است که این لوگو جدید با شعاد اسکیتلس هماهنگی بیشتری دارد.
۲) اسپرینت: این شرکت ارائهدهنده سرویسهای اینترنت آمریکایی هم در ۲۰۰۵ لوگوی خود را تغییر داد و سعی داشت در لوگوی خود تعریفی جدید از سرعت را نمایش دهد.
۳) اپل در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت برای نشان دادن مدرن بودن و چهره مینیمال خود، لوگوی خودش را تغییر دهد.
۴) فدکس هم برای نشان دادن سرعت پست خود، لوگوی متفاوتی برای شرکتش طراحی کرد. البته در نظر داشته باشید که این لوگو پس از ۲۱ سال تغییر کرد.
۵) تارگت: این خرده فرودش هم دو بار لوگوی خود را دستکاری کرد و توانست به لوگوی موفق سوم برسد.