Take a fresh look at your lifestyle.

چرا شکل دادن استراتژی‌های دیجیتال برای کسب و کارتان ایده خوبی است؟

0

روش‌های بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا حضورتان را به گوش مردم برسانید و خودتان را جلوی چشم آن‌ها بیاورید. با دیجیتالی شدن دنیا، این روش‌ها در دو سال گذشته بیشتر از ۵۰ سال گذشته تغییر کرده‌اند.

 

با رشد سریع تکنولوژی و استفاده بیش از حد مردم از آن، استراتژی دیجیتال نیز به سرعت جای خودش را بین کسب‌وکارها پیدا کرده و تبدیل به چیزی شده که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. اما سوالی که برای هر کسی پیش می‌آید این است که چطور در این دنیای همیشه در حال تغییر می‌توان پیشرو ماند؟

 

بسیاری از کسب و کارها گمان می‌کنند رسانه‌های اجتماعی هزینه‌ای ندارد و یک عالمه مشتری آن‌جا منتظر نشسته و دست زیر شانه‌هایشان گذاشته‌اند تا محصول آن‌ها را ببینند و بخرند یا مطالب آن‌ها را بخوانند و به اشتراک بگذارند.

 

این‌ها همه افسانه‌ای بیش نیست! هیچ جادویی اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه شما چیزی را برنامه‌ریزی کنید. این رسانه‌ها بسیار ارزانند اما شما هم باید تلاش کنید.

 

شما باید در نظر بگیرید که مردم همانطور که به سمت زندگی دیجیتالی می‌روند به سمت موبایل هم می‌روند. از طرفی با وجود زنان و سبک زندگی آنان، فقط موبایل نیست و تبلت هم هست. در آینده بسیار نزدیک شما شاهد این خواهید بود که بیشترین ترافیکی که به سمت کسب و کار شما رانده می‌شود از طرف همین‌ موبایل‌ها و تبلت‌هاست.

 

یک سوم جمعیت جهان تا سال ۲۰۱۷ از تلفن‌های هوشمند استفاده خواهند کرد. منبع:Trusted Reviews

 

برای تعیین و تدوین استراتژی‌های دیجیتال هیچ نسخه آماده و راه‌حل کلی وجود ندارد. شما باید مشخص کنید که می‌خواهید از تعامل اجتماعی یا تعامل دیجیتالی با کاربرهایتان به چه هدفی برسید. باید برای رسیدن به آن هدف، هزار روش را امتحان کنید تا بفهمید کدام یکی برای شما کار می‌کند و برای آن روش بهتر است از کدام ابزارها استفاده کنید. متوجه این موضوع باشید که ممکن است راهی که می‌روید به ترکستان باشد و به نتیجه نرسید اما بعد از امتحان کردنِ همه چیز، می‌توانید روش درست را انتخاب کنید.

 

هرگز فکر نکنید که شما چیزی را آماده می‌کنید و بیرون می‌اندازیدش! شما باید بدانید که مخاطبانتان کجا هستند و نسبت به محتوای شما چه واکنشی نشان می‌دهند و در نظر داشته‌باشید که این واکنش می‌تواند در جاهای مختلف فرق کند.

 

وقتی جایی که مخاطبانتان بیشترین زمانشان را می‌گذرانند پیدا کردید،‌ خود را به آن‌جا برسانید و وارد مکالماتشان شوید. منظورم این نیست که با لحن غیر رسمی، مستقیم به آن‌ها بگویید که محصول شما را خریداری کنند، نه! باید وارد عمق مکالماتشان شوید و درک کنید که مشکل کسب و کارشان چیست.

 

زیاد گوش کنید و به مخابانتان اهمیت دهید. شما دو گوش و دو چشم و یک دهان دارید. پس بیشتر ببینید و بشنوید که مخاطبانتان چه می‌کنند و چه می‌گویند.

 

از سوی دیگر، داخل شرکت مدیران رده‌های مختلف نظرات مختلفی دارند و هرکدام یک سرِ محصول را می‌کِشند!

 

با شکل دادن استراتژی دیجیتال خوب برای کسب و کارتان در واقع ماهیگیری را به همه یاد می‌دهید. شما این شانس را دارید که در مسیری استوار قدم بردارید و با دنبال کردن آن‌ها اجازه ندهید که محصولتان قربانی تصمیم‌های مدیران شود.

 

ممکن است برای تعریف استراتژی دیجیتالتان به سراغ استراتژی‌های کسب و کار بروید تا الهام بخش شما باشند، اما حقیقت این است که آن‌ها در دنیای دیجیتال کار نمی‌کنند.

 

هدف استراتژی‌های دیجیتال کاهش ریسک بازاریابی و افزایش نرخ بازگشت سرمایه شما تا حد ممکن است. در مسیر کسب و کارتان نقاط ضعف و فرصت‌هایی وجود دارد که باید نسبت به آن‌ها آگاه باشید، شناخت آن‌ها در کنار شناخت کانال‌های دیجیتالی در دسترس (رسانه‌های اجتماعی، محتوای دیجیتال، ایمیل و …) دلیل موفقیت بازاریابی شما خواهد بود.

 

در آخر بگویم که نمی‌توان راجع به هزینه و زمان صحبت نکرد و این برای تمام مدیران بازاریابی و صاحبان کسب و کار نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر نمی‌خواهید از این قطار تندروی دیجیتال جا بمانید، برای شکل دادن استراتژی‌هایتان همین حالا دست به کار شوید!

интернет стратегиисафари в танзании арушаjapanese languagesзаявление на получение кредита сбербанкденьги на телефон в долг нссденьги в долг гомельвосхождение на килиманджаро как подготовитс¤экзотические туры в африкучугунная посуда продажагреция халкидики путевки ценыonline wedding invitation maker freeраскрутка в поисковикахrobots txt проверкамастоптиялоготип для сайтауслуги адвоката ценыучеба в англии летомработа охрана без лицензиигорящие путевки египет хургадашины для легковых автомобилей

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ