Take a fresh look at your lifestyle.

صرفه‌جویی در هزینه‌های بازاریابی با چند روش ساده

0


کاوشگران روابط عمومی- امور بازاریابی هزینه است اما بخش درونی کسب‌وکار شماست. شما می‌توانید با تکیه بر بودجه خود، روش بازاریابی مختص خودتان را در پیش بگیرید. با کمک شبکه خودتان در کنار ارتباط با مشتریان و کارمندان به کاهش هزینه‌ها کمک کنید.

روش ساده می‌توانید در هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کنید. همین ایده‌های ساده می‌تواند برای کاهش هزینه به کمک کسب‌وکار شما بیاید.

در هزینه اجاره‌تان صرفه‌جویی کنید

در صورت امکان می‌توانید از خانه کارها را مدیریت کنید تا هزینه‌های زیادی صرفه‌جویی شود. روش دیگر کاهش هزینه اجاره فضاست. می‌توانید مبلغی بابت هزینه کیوسک‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی کنار بگذارید. اما در این کار زیاده‌روی نکنید. تنها می‌توانید اجازه غرفه‌هایی را بگیرید که اطمینان دارید کسب‌وکار شما را بیشتر به سود می‌رسانند. شرکت در انواع و اقسام همایش‌ها چیزی جز هزینه برای شما ندارد.

یک مشاور استخدام کنید

مشاور سازمانی مناسب می‌تواند با مهارت خود ایده‌هایی در فروش و بازاریابی به شما بدهد که هزینه‌های زیادی را از دوش سازمان شما بردارد. همچنین او می‌تواند با مشاوره‌های سازمانی خوب، روحیه خوش‌بینی و حس تازگی در سازمان ایجاد کند. درست است که استخدام مشاور هزینه‌ای روی دست شما می‌گذارد، اما اگر فرد مناسبی را برای این کار انتخاب کرده باشید، می‌توانید از دانش او در جهت روش‌های نوین بازاریابی و صرفه‌جویی در هزینه استفاده کنید.

روش بازاریابی خودتان را در پیش بگیرید

امور بازاریابی هزینه است اما بخش درونی کسب‌وکار شماست. شما می‌توانید با تکیه بر بودجه خود، روش بازاریابی مختص خودتان را در پیش بگیرید. با کمک شبکه خودتان در کنار ارتباط با مشتریان و کارمندان به کاهش هزینه‌ها کمک کنید. سعی کنید اخبار برندتان را دهان به دهان گسترش دهید. از توییتر و لینکدین برای به اشتراک‌گذاری وقایع پیش آمده در شرکت‌تان استفاده کنید. سعی کنید پستی در وبلاگ‌تان منتشر کنید یا از وبلاگ موقت برای انجام این کار استفاده کنید.

با شرکت‌هایی با هدف مشابه همکاری کنید

یکی از راه‌های بسیار مطلوب برای کاهش هزینه‌ها تبلیغات از طریق همکاری با دیگر شرکت‌ها است. داشتن برنامه فروش و لیست میل مشتریان مشترک با شرکتی که شبیه شماست و رابطه نزدیکی دارید، می‌تواند در هزینه‌های بازاریابی شما صرفه‌جویی قابل‌توجهی کند. تصور کنید شما یک شرکت لوازم‌آرایشی دارید، مخاطبان هدف شما همان مخاطبان هدف شرکتی که همکار شماست هستند. به‌جای اینکه وقت و هزینه برای یافتن میل مشتریان جدید صرف کنید، می‌توانید با رایزنی‌هایی با شرکت همکارتان این لیست را از آنها بگیرید.

کاغذ را کنار بگذارید

یک روش خوب برای کاهش هزینه‌های جانبی مانند برگه و پرینت می‌تواند این باشد که در دفترتان روش‌هایی را پیش بگیرید که در آن از کاغذ استفاده نشود. کارها را با کامپیوتر پیگیری کنید. این علاوه بر کمک به محیط‌زیست می‌تواند در کاهش هزینه‌های جانبی شما و زباله‌های کاغذی موثر باشد.

از موبایل استفاده کنید

حالا که قصد دارید برگه‌های کاغذی را با اتوماسیون پیشرفته جایگزین کنید، می‌توانید از موبایل بیش از پیش در راستای اهداف‌تان استفاده کنید. استفاده از تکنولوژی دستگاه‌های تلفن همراه با مزیت‌هایی که دارد یکی دیگر از روش‌های کاهش هزینه‌ها در کسب‌وکارهای کوچک است.

منبع: فرصت امروز
годовая температура в танзанииlocal translation servicesаруша городNice escortsсколько делается кредитная карта в альфа банкенгорогороотдых в мае турыагенство туризма сафариафрика тур путевка сафаристатья ۱۹۰ ук украиныпутевки в тайланде в ноябре горящиеработа юриста в киевесколько стоит услуги юристагусятница чугуннаяпродвижение сайта на яндекс бесплатноjouer coquinсемейный адвокат харьковмикрофибра тканьнырять в пещереcar cover bestвидеорегистраторы street storm отзывы

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ