بررسی سه بنر تبلیغاتی قدرتمند از خرداد ماه
در این مطلب قصد دارم سه تا از بنرهای موفق این ماه را معرفی کنم که هر کدام ویژگی خاصی در خود دارند:
۱- دیجی کالا: این بنر برای یکی از کمپینهای دیجی کالا طراحی شده که با هدفمندی جغرافیایی راهاندازی شده است و قصد دارد به واسطه این بنر مخاطبان خود در شهر کرمانشاه را به سرویسش جذب کند.
۲- بایکس: یک محصول بسیار محبوب و البته جدید روی این بنر خودنمایی میکند و سبب میشود که مخاطب ناخودآگاه بر آن کلیک کنید. البته بایکس به واسطه این کمپین قصد دارد تعداد دنبال کنندگانش را در اینستاگرام افزایش دهد.
۳- کائسنا: این استارتاپ موفق به واسطه رعایت اصول طراحی بنر، توانست در کمپین تبلیغاتی خود یک جهش چشمگیر ایجاد کند.