تبلیغات محیطی با موضوع ” عابر پیاده ” در اصفهان
سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تابلوهای تبلیغات شهری اصفهان را به موضوع ” عابرپیاده ” اختصاص داد .
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با اعلام این خبر عنوان کرد : طرح پشت تابلوهای تبلیغات شهری از یکم تا ۱۵ خردادماه و طرح های سفرمطالعه و ایستگاه های اتوبوس تا آخر خردادماه به موضوع عابرپیاده اشاره دارد .
محمدجواد شمس آرا افزود : این طرحها با کلمه ” انگار نه انگار” به صورت اشاره و یک تلنگر به عابرین پیاده موضوعاتی همچون ” توجه به خط عابر پیاده “،” توجه به رنگ چراغ عابر پیاده “، ” دقت و تمرکز عابرین در هنگام گذر از خیابان “، ” استفاده از پل هوایی ” و … را بیان میکند تا شهروندان را هرچه بیشتر با این موضوع همراه سازد.
عبور از خط عابر پیاده یکی از نکات بسیار حائز اهمیتی است که هر ساله عده بسیاری از افراد به دلیل عدم توجه به آن و بی دقتی در هنگام عبور از خیابان دچار سوانح دلخراشی می شوند که گاهی منجر به مرگ و گاهی منجر به نقص عضو افراد تا آخر عمر می گردد . لذا اجرای طرح های فرهنگی جهت آشنایی بیشتر شهروندان با موضوع ” عبور از خط عابر پیاده ” و همچنین گذر از پل عابر پیاده دارای اهمیت فراوانی می باشد.
تصاویر این تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده نمایید :