فرمول موفقیت در دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing
یکی از عوامل بسیار مهم برای موفقیت در بازار دیجیتال و دنیای الکترونیک توجه داشتن به بحث دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing است. برای این اصطلاح تعاریف و راهکارهای زیادی پیشنهاد شده است و ابزار مختلفی پیشروی استفادهکنندگان قرار دارد. در اینجا به پنج موردی که میتواند به موفقیت شما در برنامهریزی دیجیتال مارکتینگ کمک کند اشاره میکنیم:
داستانگویی تصویری Visual Storytelling
منظور استفاده کردن از تصویر برای معرفی محصولات و خدمات و برقراری تعامل با مخاطب است. اینستاگرام و پینترست دو پلتفرم قدرتمند برای داستانگویی تصویری است که نقش کاتالیزور را در موفقیت دیجیتال مارکتینگ بازی میکنند.
رسانههای اجتماعی Social Media
اگر رسانههای اجتماعی را مثل آتش بدانیم، تعامل کردن نقش بنزین را بازی میکنند. برای اینکه بتوان از تمام پتانسیل رسانههای اجتماعی استفاده کرد باید برنامه دقیقی برای برقراری ارتباط و تعامل مستمر در تمامی پلتفرمها با مخاطبین و مشتریان داشته باشید.
بهینهسازی موتور جستجو Search Engine Optimization
بهینهسازی موتور جستجو یا سئو شاید در ظاهر موشک هوا کردن نباشد اما وقتی محتوا نوشتن را با الگوریتم موتورهای جستجو ترکیب کنید، انتظار پرواز را داشته باشید. توجه به سئو در برنامهریزی استراتژی بلندمدت دیجیتال مارکتینگ همانند یک برگ برنده موفقیت شما را تضمین میکند.
تجارت الکترونیک E-Commerce
تجارت الکترونیک از طریق موبایل بهشدت در حال رشد است و حتماً باید در نظر داشته باشید که وبسایت ریسپانسیو شما برای موبایل بهینه شده باشد.
پست الکترونیک E-mail
نسل جدید کمپینهای ایمیلی به سمت تصویری شدن در حال تغییر هستند. استفاده از تصاویر خوب و کاربردی در ایمیل موفقیت کمپین دیجیتال مارکتینگ را تضمین میکند. آخرین آمار نشان میدهد که ۵۱ درصد کاربران از طریق موبایل ایمیلهای خود را باز میکنند.
برای مشاهده تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید.