۳ نمونه دکمه فراخوان دستوری که برای شما الهام بخش خواهند بود
یکی از سوالاتی که ذهن همه طراحان را اشغال میکند این است که اصلا چرا باید در بنرهای تبلیغاتی و صفحات فرود از دکمههای فراخوان (Call-to-Action) بهره برد. حقیقت این است که این دکمه ها Conversion ساز بوده و باعث افزایش میزان نرخ تبدیل شما میشوند. اما چگونه باید تاثیر گذاری این دکمهها را تضمینی کنیم؟
کافیست که به مخاطب خود بگویید که چه کاری لازم است انجام دهد تا وارد مرحله بعدی گردد. اما کمی باید لحن دستوری در محتوا خود بکار برده و به این شیوه میزان تاثیرگذاری را افزایش دهید.
همیشه در نظر داشته باشید که باید مخاطب را دقیقا با عمل مورد نظر خود مواجه کرده و دستور آن عمل را بر دکمه فراخوان صادر کنید.
در ادامه میتوانید سه نمونه صفحه فرود را مشاهده کنید که در آنها از دکمههای فراخوان مناسبی استفاده شدهاست:
نمونه اول از Power Habits Academy است که در آن به مخاطب امر شده تا دسترسی رایگان خود را بگیرد:
نمونه دوم از Spotify است و مخطاب در آن با دستور گرفتن شروع نسخه آزمایشی این اپلیکیشن مواجه میگردد.
در نمونه سوم Uber از مخاطبش میخواهد که شهرش را پیدا کرده و آن را انتخاب کند.