Take a fresh look at your lifestyle.

نفوذ در اجتماع از طریق بازاریابی اجتماعی

0


میزان نفوذ در اجتماع با توجه اعتبار پذیرفته شده در میان مردم، جلب اعتماد، تعداد مخاطبان و میزان مالکیت انجمن مربوطه تعیین می‌شود

 کاوشگران روابط عمومی– برای اینکه بتوانید کسب‌و‌کاری موفق داشته باشید و به دل مشتریان خود راه پیدا کنید، به یک اجتماع و ایجاد نفوذ و تاثیر در میان آن نیاز خواهید داشت. میزان نفوذ در اجتماع با توجه اعتبار پذیرفته شده در میان مردم، جلب اعتماد، تعداد مخاطبان و میزان مالکیت انجمن مربوطه تعیین می‌شود .

*نفوذ در اجتماع : مقیاس نسبی برای اندازه‌گیری میزان توانایی شما در برانگیختن یک عکس‌العمل یا یک خط مشی در میان گروهی از طرفداران است .

*‌ اعتبار پذیرفته شده گروه تا چه اندازه به طور کلی شما را معتبر می‌داند؟ از مقیاس ۱ تا ۱۰ استفاده کنید؛ به طوری که عدد ۱۰ نشان‌دهنده اعتبار کامل باشد
*
جلب اعتماد جلب اعتماد زمان زیادی را می‌طلبد، اما با بی‌توجهی در کمتر از یک آن از دست می‌رود. باز هم از مقیاس یک تا ۱۰ استفاده کنید و تلاش کنید در افکار جامعه هدف نفوذ کنید. آنها چقدر به شما اعتماد دارند؟ چگونه می‌توانید اعتماد بیشتری در میان آنها به‌دست آورید؟  
*
تعداد مخاطبان مسلما هر اندازه تعداد مخاطبان بیشتر باشد، میزان نفوذ شما گسترده‌تر خواهد بود. کسب مخاطبان بسیار با وفاداری هر چه بیشتر هدف نهایی است
*‌
میزان مالکیت هنگامی که در انجمن اینترنتی شخص دیگری شرکت می‌کنید، اگر اعتماد و اعتبار خود را تثبیت کنید، این فضا برای شما بسیار سودمند خواهد بود و ممکن است این جایگاه را برای مدت طولانی برای خود برگزینید، اما اگر انجمنی برای خود داشته باشید، مزایای بیشتری به دست خواهید آورد و به طور کامل کنترل کار را در دست خواهید گرفت. (مالکیت کامل- ۳ امتیاز، مالکیت نسبی (گرداننده، کارشناس دائمی و غیره)- ۲ امتیاز، حداقل مالکیت- یک امتیاز).  برای افزایش میزان نفوذ در اجتماع، باید اعتبار پذیرفته شده، اعتماد، تعداد مخاطبان و میزان مالکیت را افزایش داد. نفوذ در اجتماع مستلزم موارد ذکر شده است، اما مانع پیشرفت اهداف شما در خصوص فاکتورهای دیگر نمی‌شود
هنگامی‌که در یک اجتماع در جایگاه مسئول یا مالک قرار دارید، یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین نقش‌هایی که می‌توانید ایفا کنید، یافتن کارشناسان مکمل و دعوت از آنهاست. هنگامی که این کارشناسان جدید و دیگر اعضای جدید انجمن خود را به‌عنوان پیشگامان وفادار به اثبات رساندید، با اطمینان کامل میزان مالکیت آنها را افزایش دهید تا احساس کنند پاداش وفاداری خویش را گرفته‌اند و همچنان وفادار بمانند
به‌عنوان مثال، تیم کربر، مالک کنونی نرم‌افزار MemberGate است. نرم‌افزار او برای مدیریت وب‌سایت‌های اجتماعی که اعضای بسیار زیادی دارند، استفاده می‌شود. بسیاری از مدیران از این نرم‌افزار برای مدیریت دو سایت خود که مجموعا ۱۰‌هزار نفر عضو دارد، بهره می‌گیرند. او معمولا به مشتریان خود این موضوع را تاکید می‌کند که بهترین شاخص موفقیت درازمدت یک سایت عضویتی، سلامت کاری و تعهد اعضای شرکت‌کننده در انجمن بحث و گفت‌وگو است. یک انجمن بحث و بررسی که تنها گاهی اوقات پیغامی از یکی از اعضا دارد، سایت فعالی برای تثبیت نفوذ شما نیست، اما یک انجمن فعال با ده‌ها یا صدها بازدیدکننده یا حتی بیشتر که به‌صورت روزانه از سایت بازدید می‌کنند، مسلما نتایج مطلوبی برای شما و کسب‌و‌کارتان به همراه خواهد داشت. اگر می‌خواهید یک سایت اجتماعی قدرتمند به‌صورت رایگان داشته باشد، به سایت ning.com مراجعه کنید .

منبع  فرصت امروز

обучение боксувосхождение на килиманджаро маршрут machameпродвижение брендов в интернете вузасрочно нужны деньги в долг в минскеcaricature sketchтурпакет подъем на килиманджарокредитка от дельта банкуоформить кредитку онлайн дельта банктанзани¤ заповедник нгоронгорокак заблокировать кредитную карту альфа банкамарипоса обувь турция харьков2 группа инвалидностиcrazy halloween partynorwegian translation servicesпроекты больших каркасных домовхламидиоз отзывы о лечениикаркасный дом питерконсультация юриста киев ценараскрутка и продвижение сайтаинтернет зоомагазинclimb kilimanjaro costкейс успешное продвижение молодого сайта

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ