Take a fresh look at your lifestyle.

کاهش هزینه‌ با مطالعه کتاب‌های بازاریابی

0


بارها شنیده‌ایم که فردی با خواندن یک کتاب زندگی‌اش عوض شده است. این حقیقتی انکارناپذیر است که کتاب‌ روی انسان تاثیرات متفاوتی می‌گذارد و گاهی موجب تغییر زندگی انسان می‌شود و مطالعه کتب بازاریابی از این قانون مستثنا نیست.

 کاوشگران روابط عمومی– فواید مطالعه بر کسی پوشیده نیست. کتاب‌ ما را وادار می‌کند که از مغز خود استفاده کنیم. هنگام مطالعه ما بیشتر فکر کرده و باهوش‌تر عمل می‌کنیم. مطالعه و کتاب خواندن به روشن‌شدن موضوعات پیچیده کمک می‌کند. کتاب اطلاعاتی را فراهم می‌کند که خیلی اوقات از سایر منابع عمیق‌تر است. کتاب‌ می‌تواند افق دید ما را نسبت به مناطق زیادی گسترش دهد. برای ایجاد یک رقابت سالم و داشتن فروش مناسب و جذب مشتریان بالقوه و شناسایی مشتریان احتمالی، در محیطی که کالا یا خدمات‌مان را عرضه می‌کنیم باید دست به مطالعه، بررسی و تحقیقات بزنیم و برای اتخاذ تصمیم، گزارش اطلاعاتی را جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل کنیم که به این جریان مطالعات بازاریابی می‌گویند یا به عبارتی مطالعات بازاریابی هرگونه تلاش در بررسی و مطالعه گروه‌های مصرف‌کننده و در عین حال مطالعه وضعیت و موقعیت رقباست .

عده‌ای آن را تفسیر اطلاعات جمع‌آوری شده از بازار، به‌خصوص در مورد کالا یا خدماتی که عرضه می‌شود، می‌دانند. در هر کسب‌و‌کار برای اجرای یک مجموعه مطالعات بازاریابی موفق لازم است منابع و روش‌ها و استراتژی‌ها شناخته و به کار گرفته شود. با مطالعه مقالات، کتاب‌ها و مطالب مفید بازاریابی می‌توان به این نتیجه رسید که یکی از شایستگی‌های فروشندگان و صاحبان حرفه‌ای و موفق کسب‌و‌کار، ایجاد شوق و انگیزه در مشتری و تحریک هیجانی آنهاست. صاحبان هر کسب‌و‌کار اگر نسبت به خود و محصول خود اطمینان کامل پیدا کرده و نیازها و خواسته‌های مشتریان خود را شناسایی کنند و با انعطاف کافی آماده ارائه راهکار به مشتریان باشند، قادر خواهند بود در آنها انگیزه خرید نیز ایجاد کنند .

شرکت‌ها، تولیدکننده‌ها یا فروشندگان و بازاریاب‌ها باید در برنامه بازاریابی خود مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی را کاملا مدنظر داشته باشند. با مطالعه و کسب آگاهی باید دقیقا بدانیم که نیاز و خواسته واقعی مردم یا بازار هدف‌مان چیست و اینکه مردم برای پاسخگویی به این نیازها یا خواسته‌های‌شان تا چه میزان و چه سطحی حاضرند مبلغی را برای تهیه خدمات یا محصولات بپردازند. نیازها و خواسته‌های مردم با گذشت و مرور زمان تغییر می‌کند، همان‌طور که فناوری در حال تغییر و تحول و توسعه مداوم است. به همین دلیل، یکی از وظایف مهم افراد یا گروه‌های فعال در زمینه مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی این است که این تغییر و تحولات در نیازها و خواسته‌های مردم و عملکرد رقبا را زیر نظر داشته باشند و مجموعه داده‌ها را برای تحلیل و بررسی‌های بیشتر و تبدیل آنها به اطلاعات مورد نیاز جهت تصمیم‌گیری‌‌های مدیران ثبت کنند

بارها شنیده‌ایم که فردی با خواندن یک کتاب زندگی‌اش عوض شده است. این حقیقتی انکارناپذیر است که کتاب‌ روی انسان تاثیرات متفاوتی می‌گذارد و گاهی موجب تغییر زندگی انسان می‌شود و مطالعه کتب بازاریابی از این قانون مستثنا نیست. وقتی ما با آگاهی و علاقه کتاب‌ را به‌عنوان منابع اطلاعات مطالعه می‌کنیم، ممکن است چیزهایی بیاموزیم که اصلا به دنبال آنها نبوده‌ایم. حتی ممکن است مسائل اقتصادی را با خواندن کتاب‌های رمان بیاموزیم. به طور کلی این غیر‌ممکن نیست که مسائل خارج از موضوع کتاب را در یک کتاب بیابیم .


منبع
 فرصت امروز

обучение боксунеобычные турыраскрутка сайта в тверитур май турциятехнологии продвижения бренда этоальфа банк ростов на дону кредитная картавз¤ть на килиманджарократер нгоронгоро танзани¤деньги в долг от частного лица одессасафари турыкупить алюминиевые формы для куличейсковорода чугуннаяванная фото дизайнbachelorette party photoуслуги по продвижению сайтовзаболевания сосудистыесковородки оптомкак выбрать вакуумный упаковщикЕгерь-6Mcar cover for hailдовідка 086увидеорегистратор с антирадаром 2013

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ