Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی که مایکروسافت احساسات مخاطبانش را درگیر می‌کند

0

درگیر کردن احساسات مخاطب کار بسیار سختی به نظر می‌آید، ولی به شدت روی بازخورد کمپین‌های تبلیغاتی تاثیر مثبت می‌گذارد و اکثر کمپین‌هایی که چنین ویژگی در آنها لحاظ شده، موفق عمل کرده‌اند. اخیرا مایکروسافت هم برای تبلیغات فضای ابری خود از این ویژگی بهره برده و با روی تاثیرگذاری فضای ابری در درمان بیماری‌هایی چون سرطان تمرکز کرده است.

 

استفاده از اطلاعات مستند، سبب می‌شود که مخاطبان راحت‌تر اعتماد کرده و به همین منظور مایکروسافت با چندین دکتر که از فضای ابری مایکروسافت در تحقیقاتشان بهره برده‌اند مصاحبه کرده و بازخورد آنها را منتشر کرده‌است.

 

fde86be5d86293e28690ffef80fe08c4

وو ونگ یکی از این افراد است که گفته: حدود دو هفته زمان می‌برد که ما یک ژنوم را آنالیز کنیم، اما به واسطه فضای ابری توانسته ایم حدود ۱۰۰ ژنوم را روزانه آنالیز کرده و سرعت تحقیقات خود را چندین برابر کنیم.

 

همان طور که مشخص است، فضای ابری یک تاثیر بسیار قابل توجهی روی این تحقیقات گذاشته و همین که مخاطب با این موضوع مواجه می‌شود، ناخودآگاه نظرش جلب می‌شو.

 

همیشه در نظر داشته باشید که کمپین‌های احساسی در صورتی موفق می‌شوند که با اطلاعات همراه باشند و مخاطب را قانع کنند.

йога для новичков в зябликовомаршрут мачаме схемаspanish translator spanishлучшие туры в маеповышение лояльности клиентов этосафари в африке цена тураобразец договора банковского вклада скачать бесплатнолемошо маршрутбанк михайловский кредитная карта онлайн заявкабанк возрождение онлайн заявка на кредитную картучугунные сковородки с керамическим покрытиемгорящие туры греция все включенониша интернет магазинавнутренняя оптимизация сайтаКупить посуду оптомуреаплазмпродвижение сайтовнеоподаткований мінімум 2015us english learningштатив фотоtanzania moneyстраж gsm цена

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ