Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغ چربی زدایی برای مایع ظرفشویی یونیلور Quix

0

یکی از نکات بسیار مهم و تأثیرگذار در تبلیغات استفاده و بزرگنمایی از خصوصیات خود محصول یا خدمت است که می‌تواند علاوه برجذب مخاطب به‌نوعی بتوان آن را مالِ خود کرد.
استفاده از خصوصیات مشترک در محصولات مشابه درصورتی‌که به‌طور مناسب استفاده نشود نه‌تنها برند را به هدف نزدیک نمی‌کند بلکه رقبا می‌توانند با یک تبلیغ اثرگذار، تمام هزینه‌های تبلیغاتی شرکت را نیز به نفع خود تمام کنند.

طرح‌های تبلیغاتی که با تأکید بر چربی زدایی مایع ظرفشویی اجرایی شده است از آن دسته از خصوصیات مشترک در بین محصولات شوینده است که برندهای مختلف با تکیه‌بر این موضوع تبلیغات خود را انجام می‌دهند.
در ایران تبلیغات مایع ظرفشویی پریل Pril به‌طور غیرمستقیم و ناخودآگاه در شبکه‌های اجتماعی به شکل یک موضوع طنز حول موضوع لاغری منتشرشده که در مورد موضوع چربی زدایی این محصول صحبت شده بود (برای لاغری از پریل استفاده می‌کنم!)، نمونه اصلی استفاده از مفهوم طنز در تبلیغ مایع شوینده را می‌توانید در زیر ببینید:

sunlight-dishwashing-liquid-shape-small-16077

با توجه به خصوصیات تبلیغاتی محدودی که در رابطه با محصولی مانند مایع ظرفشویی می‌توان استفاده کرد، خلاقیت در نمایش این ویژگی مهم‌ترین عامل تمایز برای تبلیغات خواهد بود.

در زیر سه نمونه از طرح‌های تبلیغاتی با تعریف دو خصوصیت از مایع ظرفشویی را مشاهده می‌کنیم :

× تأکید بر چربی زدایی ، استفاده‌شده که گویا از مواد پختنی بدون چربی استفاده می‌کنید
13-dish-wash-چربی زدا advertisement-Povna Chasha
× تأکید بر چربی زادیی ، ( بوی غذا ) اشاره به دغدغه باقی ماندن بوی غذا به ظرف‌های شسته شده
sunlight-dishwashing-liquid-chicken-dish-600-11881
× تأکید بر پاک‌کنندگی ، با شعار « از هم جداشون کن»
Sunlight-چربی زدا

اما در زیر کمپین تبلیغاتی دیگری را بررسی می‌کنیم که با طراحی تابلوهای تبلیغاتی زیر توانسته بیشترین اثرگذاری برای نمایش خصوصیت چربی زدایی محصول خود را به نمایش بگذارد.
شرکت یونیلور Unilever برای برند کوییکس Quix از بیلبوردی استفاده کرده است که از ترکیب آب و روغن تشکیل‌شده و با تکیه‌بر توجه به اینکه روغن روی آب می‌ماند به بهترین شکل خصوصیت چربی زدایی مایع ظرفشویی را به مخاطب القا کرده است.

xunilever-quix-grease-چربی زدا
همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید قرار گرفتن بطری مایع شوینده در قسمت پایین بیلبورد این موضوع را تداعی می‌کند که مایع شوینده باعث دور شدن چربی از آن قسمت شده است.

джаз братевотуры в карелию в маеwedding drawingсезон отдыха в маепродвижение сайта в яндексе самостоятельнопутевки в танзанию ценакредитные карты банк возрождениетур египет май ۲۰۱۳танзани¤ гид восхождение на килиманджароденьги до зарплаты томскгаи харьковасклад магазин посудыnorwegian to english online translationcartoonкаркасные дома в китаегнойный коньюктивит у ребенкапродвижение сайтовсумма алиментовЕгерь-۵۴ EG-54.03.05DMacheter masturbateur manuel pas cherавто из литвыMiami North Miami

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ