فقط نیمی از آگهیهای تبلیغاتی ویدئویی دیده میشوند
گوگل در جدیدترین اعتراف خود گفته است که فقط نیمی از آگهیهای تبلیغاتی ویدئویی دیده میشوند البته به استثنای یوتیوب که با توجه به تحقیقات گوگل در ایالات متحده آمریکا هیچ بازدیدکنندهای در میان مصرفکنندگان ندارد.
به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از فرصت امروز، این رقم در انگلستان ۴۲ درصد است. این یافتهها در حالی منتشر شدند که تبلیغکنندگان همچنان به موضوع قابلیت دیده شدن آگهیهای تبلیغاتی اهمیت فراوانی میدهند. برای آنها مهم است که یک آگهی پس از چه مدتی با جستوجو در یک صفحه ناپدید میشود. در عین حال گوگل به تشویق تبلیغکنندگان برای توجه به فرمتهای « TrueView » خود ادامه میدهد. این فرمتها در پی انجام یک سرمایهگذاری قابل توجه از زمان راهاندازی آن در سال ۲۰۱۰ معرفی شدند. شاید ذکر این نکته چندان عجیب نباشد که نزدیک به ۲۴ درصد از آگهیهای تبلیغاتی ویدئویی در کمتر از دو ثانیه از نمایشگر خارج میشوند .
این تحقیق پیشنهاد میدهد که آگهیهای تبلیغاتی ویدئویی در موبایل و تبلت به شکل قابلتوجهی در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی، بیشتر دیده میشوند. به گزارشام بیای نیوز، در موبایل ۸۳ درصد، در تبلت ۸۱ درصد و در کامپیوترهای رومیزی فقط ۵۳ درصد از آگهیهای تبلیغاتی قابل مشاهده هستند. به هر حال، گوگل کشف کرد که این ارقام به شکلی گسترده زمانی بهبود مییابند که آگهیهای تبلیغاتی در یوتیوب نشان داده شوند. در یوتیوب ۹۰درصد آگهیهای تبلیغاتی قابل مشاهده هستند .