Take a fresh look at your lifestyle.

مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…

0

فروشنده غیر حرفه‌ای فردی است که کت و شلوار بر تن داشته، اما دستش را روی شانه شما می‌گذارد و به گونه‌ای با شما برخورد می‌کند که شما با او احساس صمیمیت بیش از حد می‌کنید. در برابر چنین افرادی، فروشنده‌هایی هستند که تعادلی میان صمیمت و حرفه‌ای بودن در روابط کاری خود ایجاد می‌کنند.

 

در دنیای کپی‌رایتینگ هم چنین اصلی صدق می‌کند و اکثر افرادی که در این زمینه به فعالیت می‌پردازند، معتتقدند که مخاطبان دوست ندارد که در محتوا پیش روی مخاطب از مسائل شخصی‌اش سخنی به میان آید. در صورتی که اکثر افراد دوست دارند محتوا فقط آنها را خطاب قرار دهد.

 

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که جمله بالا به چه معناست؟

 

اکثر مخاطبان وقتی که با واژه‌هایی چون “شما” و “برای شما” مواجه می‌شوند، به شدت ذوق زده شده و ترقیب می‌شوند که بیشتر پیش‌روی کنند.

 

برای درک بهتر این موضوع، کافیست به کپی زیر نگاهی بیاندازید:

your

مخاطبان می‌خواهند که با آنها مستقیما صحبت شده و به آنها این فرصت داده شود که بیشتر مورد توجه قرار گیرند و به این منظور کافیست حساب شده آنها را مورد خطاب قرار دهید؛ نه اینکه بیش از حد وارد زندگی شخصی آنها بشوید.

похудеть марьиносафари в танзании с русскоговорящим гидомpr кампания на хотелтиповой договор банковского вкладаинтернет продвижение бренда университетабери займ ру экспресс деньгикилиманджаро восхождение свладимир май турденьги в долг на мобильный телефонденьги в долг от частного лица астраханьгорящий тур в египет от всех туроператоровкупить посуду в магазине спбunusual wedding readings non religiousкак узнать тиц сайтаанализ сайта на позициибиорезонансные приборы биомедисcar cover halfords breathablePADI специализацииуслуга пьяный водитель стоимостьмобильный телефон интернетукладка ламината цена за метр квадратныйпродвижение социальные сети

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ