Take a fresh look at your lifestyle.

برند تیم هورتونز : منزلگاه سحر و جادو

0

اگر صاحب یک کسب‌و‌کار بزرگ و جهانی باشید، برای مشتریان خود چه کاری انجام می‌دادید؟ آیا به مشتریان کنونی اکتفا می‌کنید؟ نوع تبلیغات خود را در کدام بخش متمرکز می‌کنید؟ چه راه‌کار مارکتینگ را در نظر می‌گیرید که به وضوح بزرگی شما را به مشتری القا کند؟

تیم هورتونز، ( Tim Hortons ) شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای کانادایی است، که با در اختیار داشتن بیش از ۴ هزار شعبه در سرتاسر جهان، به‌عنوان بزرگترین شبکه فست‌فود و رستوران در کانادا شناخته می‌شود.

این شرکت بزرگ برای معرفی محصول جدید خود « لیوان شکلات یخی کرمی new creamy chocolate chill » و نشان دادن اینکه محصول جدید یک تجربه کاملاً جدید از نوشیدنی‌های شکلاتی است، کمپین جادویی خود را با شعار « بالاتر از یک شکلات, a higher level of chocolaty » با کمک یک تردست اجرا می‌کند.
1280x720-598
در اجرای کمپین جادویی تیم هورتونز که در یکی از شعب آن اجرایی شده است، یکی از مشتریان  در حین نوشیدن یک لیوان شکلات، به یکباره در هوا قوطه‌ور می‌شود و با همکاری دستیار خود باعث جلب توجه و حتی ترس مشتریان می‌شود.

در این کمپین تبلیغاتی جادویی تیم هورتونز، به وضوح مشهود است که پیام تبلیغاتی در اعماق ذهن مشتری رخنه می‌کند و به زیبایی باعث ایجاد بحث‌و‌گفتگو در جامعه و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.
تردستی این کمپین توسط Darcy Oake یکی از Britain’s Got Talent انجام شد.

быстро похудеть братевокак подняться на килиманджароDuesseldorf escortsтур африка танзаниятеневой навесденьги в долг миасстур сафари танзании сайт отзывыденьги в долг без справок о доходаххочу оформить кредитную карту альфа банкасафари в африке ценыСоставление договоровпосуда с керамическим покрытиеммонтаж радиатор отопленияпродвижение без ссылоккаркасные дома и щитовыепродвижение сайтов в соц сетяхстроительство в казанипродвижение сайта в яндексеHunterhelpVolvoбилеты онлайнmini kamera hd

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ