چگونه یک صفحه فرود منحصر به فرد خلق کنم – قسمت اول
زمانی که بنر ها طراحی و سایز بندی شدند نوبت به صفحه فرود میرسد مهم ترین قسمت در تبلیغات شما که ارتباط مستقیم با نرخ تبدیل شما دارد . صفحه فرود و صفحه اول به هیچ عنوان نباید یکی باشند . یک صفحه فرود هم اولین برخورد مخاطب با محصولات است هم مقصد نهایی مخاطب .
در این مطلب قصد داریم نکاتی که باعث آسان تر رسیدن شما در تبلیغات به مقصودتان میشود را ارایه کنیم .
- مخاطب را شهید نکنید
یک صفحه فرود تاثیر گذار فقط اطلاعات ضروری درباره یک خدمت و یا محصول منحصر به فرد را شامل میشود.
پیشنهاد ویژه : اطلاعات مهم را “ساده” و قابل مفهوم ارایه دهید. هیچ کدام از ما دوست نداریم از یک مطلب ۱۰ خطی پیغامی که دنبالش هستیم را بیرون بکشیم.
- دکمه فراخوان
تنها وظیفه صفحه فرود : وادار کردن مخاطب به انجام عملی خاص. دکمه فراخوان بال سمت راست یک صفحه فرود محسوب میشود اگر درست کار نکند سقوط میکنید
پیشنهاد ویژه: دکمه فراخوان را در بیشترین دید و با رنگی خاص آشکار کنید. تحقیقات نشان داده رنگ قرمز بیشترین تاثیر را داشته است .
- عناصر مهم صفحه فرود
در ضمیر ناخود آگاه ما ثبت شده هر چیز که بالاتر قرار گرفت اهمیت بیشتری دارد.
پیشنهاد ویژه : مهمترین عناصر خود را بالای صفحه استفاده کنید یک عکس بزرگ و یک متن قوی شما را شکست ناپذیر میکند.
- عنوان
بال چپ پرواز شما را عنوان اصلی صفحه شامل میشود تحقیقات ثابت کرده مخاطبان عادی زمانی حدود ۲ ثانیه صرف خواندن عنوان صفحه میکند که زمان کمی به نظر میرسد.
پیشنهاد ویژه : عنوان بنر- سایت – صفحه فرود خود را یکی کنید تا مخاطب لحظه ای برای تفکر درباره اینکه به جای درستی انتقال یافته طلف نکند.