نگاهی به فاز دوم کمپین “تجربه زندگی دیجیتال با ایرانسل”
در یکی از مطالب قبلی بلاگاَد، درباره یکی از کمپینهای ایرانسل گفتم که برای افزایش تعداد مخاطبانش در رسانههای اجتماعی راهاندازی شده بود. اخیرا ایرانسل کمپینی جدید راهاندازی کرده که فاز دوم کمپین ذکر شده به حساب میآید، ولی در آن به موضوعی دیگر پرداخته و بیشتر روی خدمات اینترنتیاش تمرکز دارد.
کمپینهای تبلیغاتی که برای اطلاعرسانی خدمات جدید یک برند راهاندازی میشوند، معمولا دارای یک صفحه فرود اختصاصی هستند که در این کمپین ایرانسل هم از چنین صفحه فرودی استفاده شده است و ایرانسل به درستی یک صفحه فرود طراحی کرده تا تعرفههای جدید خدمات اینترنتی خود را معرفی کند.
از سوی دیگر ایرانسل یکی از بهترین تعرفههای خود را روی بنر گنجانده که به تنهایی سبب میشود که مخاطبان اینترنت گوشیهای همراه روی بنر ایرانسل کلیک کنند.
از آنجایی که این کمپین ایرانسل به صورت نمایش بنر است، اطلاعاتی از وضعیت آن منتشر نخواهد شد. ولی با توجه به رعایت اصول طراحی این کمپین، میتوان دریافت که ایرانسل در مسیر خود خوب عمل کرده.