Take a fresh look at your lifestyle.

نگاهی به فاز دوم کمپین “تجربه زندگی دیجیتال با ایرانسل”

0

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اَد، درباره یکی از کمپین‌های ایرانسل گفتم که برای افزایش تعداد مخاطبانش در رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده بود. اخیرا ایرانسل کمپینی جدید راه‌اندازی کرده که فاز دوم کمپین ذکر شده به حساب می‌آید، ولی در آن به موضوعی دیگر پرداخته و بیشتر روی خدمات اینترنتی‌اش تمرکز دارد.

 

کمپین‌های تبلیغاتی که برای اطلاع‍رسانی خدمات جدید یک برند راه‌اندازی می‌شوند، معمولا دارای یک صفحه فرود اختصاصی هستند که در این کمپین ایرانسل هم از چنین صفحه فرودی استفاده شده است و ایرانسل به درستی یک صفحه فرود طراحی کرده تا تعرفه‌های جدید خدمات اینترنتی خود را معرفی کند.

blogad1

blogad2

از سوی دیگر ایرانسل یکی از بهترین تعرفه‌های خود را روی بنر گنجانده که به تنهایی سبب می‌شود که مخاطبان اینترنت گوشی‌های همراه روی بنر ایرانسل کلیک کنند.

از آنجایی که این کمپین ایرانسل به صورت نمایش بنر است، اطلاعاتی از وضعیت آن منتشر نخواهد شد. ولی با توجه به رعایت اصول طراحی این کمپین، می‎‌توان دریافت که ایرانسل در مسیر خود خوب عمل کرده.

trx марьиноалтеза сафари туры в африкуserm ценывзять деньги в долг тольяттиtranslation to englishтреккинг на килиманджаро отзывыкакие прививки нужны дл¤ поездки в танзаниюдам деньги в долг абаканденьги в долг по паспорту без справоккилиманджаро маршрутыпутевки на кипр недорогокупить сковороду в екатиринбургеновая сковородаtranslate in spanish to englishкупить чугунные сковороды грильпродвижение услуг в социальных сетяхна каком режиме готовить плов в мультиваркекакой необлагаемый минимум в украинеpopular logos and brandsтайланд отдых цены горящиеукладка ламината своими руками на фанеруакенори-۱۰۸۰ х

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ