Take a fresh look at your lifestyle.

الگوهای پویا در بازاریابی محتوا


بازاریابی محتوای مدرن، در شرکت‌هایی محقق می‌شود که محتوای با کیفیت و سودمند ارائه کنند و همچنین با تعریفی درست و منحصر به شرکت، درک صحیحی از نام تجاری را در ذهن مخاطب ایجاد کنند. این به آن معنا است که موضوع و گونه‌های ارائه شده در محتوا، از سازمانی به سازمان دیگر، متفاوت است.

 کاوشگران روابط عمومیواقعیت این است که هیچ الگوی ثابتی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. افراد زیادی ممکن است با این نظر موافق نباشند، اما پیش از قضاوت و نتیجه‌گیری در مورد این موضوع، شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم :

 چرا رویکرد ثابتی وجود ندارد
به این مثال توجه کنید: بیشترین حجم فروش یک شرکت ارائه کننده مصالح ساختمانی، از طریق وب‌سایت‌ها و فروش الکترونیکی صورت می‌گیرد. اما فروش شرکت رقیب، روشی غیراز فروش الکترونیکی است. با در نظر گرفتن این واقعیت، آیا فکر می‌کنید که می‌توان فرمول خاصی برای بازاریابی محتوای این دو رقیب در نظر گرفت، صرفا به این دلیل که هر دو در یک صنعت فعالیت می‌کنند؟ اما این اتفاق کم و بیش در حال وقوع است. برندهای تجاری، از رویه‌ای از پیش تعیین شده تبعیت می‌کنند و انتظار کسب موفقیت از طریق بازاریابی محتوا را دارند، اما حتی قبل از اینکه شانس اجرای استراتژی خود را داشته باشند، با شکست مواجه می‌شوند. به بخشی از مقاله‌ای در نشریه فوربس چاپ شد توجه کنید، زیرا در آن به خوبی مشکل، مورد بررسی قرار گرفته است :
«
دیده شده که برخی از صاحبان کسب‌وکار برای ارتقای کسب‌وکار از طریق بازاریابی محتوا، به افرادی به اصطلاح کارشناس! متوسل شده‌اند که گاه در شبکه‌های اجتماعی مقالات و نمودارهایی را ارائه می‌دهند و در آنها به فرمول‌های بازاریابی اشاره می‌کنند. این بدترین استراتژی است که می‌توان اتخاذ کرد
اگر خواهان سود مطلوب هستید، به‌طور یقین باید این طرز تفکر عوض شود

 کیفیت: راه رسیدن به اهداف عالی و تضمین‌کننده نام تجاری  
بازاریابی محتوای مدرن، در شرکت‌هایی محقق می‌شود که محتوای با کیفیت و سودمند ارائه کنند و همچنین با تعریفی درست و منحصر به شرکت، درک صحیحی از نام تجاری را در ذهن مخاطب ایجاد کنند. این به آن معنا است که موضوع و گونه‌های ارائه شده در محتوا، از سازمانی به سازمان دیگر، متفاوت است. به عبارت دیگر، دو شرکت نمی‌توانند مانند هم باشند؛ زیرا هر یک از آنها داستان و فرهنگ مختص به خود را دارند و هرکدام، بر اساس دیدگاه‌ها و اهداف مختلفی تاسیس شده‌اند. پس چگونه می‌توان انتظار داشت سازمان‌ها با استراتژی‌های یکسان عمل کنند؟ بنابراین همان‌طور که نتایج نشان می‌دهند، یکسان سازی سیاست ها، توجیه پذیر و قابل اجرا نیست .
باید توجه داشت که هدف از محتوا، انتقال ارزش‌ها، رسالت‌ها، فعالیت و در یک کلام، انتقال شخصیت نام تجاری به مخاطب مورد نظر است. امروزه برای مصرف‌کنندگان میزان تعهد و مسوولیت‌پذیری برند‌ها اهمیت دارد. مشتریان دوست ندارند به‌عنوان ابزار در محتوای نام‌های تجاری به‌کار گرفته شوند. برخی از کارشناسان معتقدند که در ارائه محتوای سازمان، به نیاز‌های مخاطبان باید خیلی دقیق اشاره کرد. ممکن است این رویکرد در بازاریابی محتوا مفید باشد، اما فاقد جنبه‌های انسانی است، جنبه‌هایی که امروزه مشتریان از نام‌های تجاری انتظار دارند. بسیاری از شرکت‌ها نه‌تنها به ارزش ها، بلکه به علایق مخاطبان خاص خود احترام می‌گذارند. اگر چه بازاریابی محتوا تا حدود زیادی به اهداف سازمان بستگی دارد، اما نمی‌توان از شخصیت منحصربه‌فردی که نام تجاری ارائه می‌دهد، چشم‌پوشی کرد. همان‌طور که می‌دانیم، دو شخصیت نمی‌توانند مانند هم باشند. اگر به‌طور اتفاقی، سازمانی با استفاده از یک فرمول ثابت موفقیتی کسب کرد، مطمئنا این موفقیت پایدار نخواهد بود .

منبع : دنیای اقتصاد 

радиатор вертикальный ценаaltezzatranslation english to dutchбизнес план кредитного брокера скачатьраскрутка нового сайтафизическа¤ подготовка перед восхождениемденьги в долг гражданам снг в москвеотдых в мае турытанзани¤ какие прививкипарк у подножи¤ килиманджаропересечение границы украина россияизменения в ук украиныкак продвинуть сайт в гугле бесплатноfunny wedding sketchesкаркасно щитовые дома экономрекламный щит ценаcar cover lexus lx470купить сковороду с керамическим покрытиемдухи новинки ۲۰۱۵ женскиекупить часы в часахкуплю москвича недорогомедицинские справки для студентов

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.