چند تغییر در یک صفحهفرود که سبب دو برابر شدن فروش یک آنتیویروس شد
ایده ارتباط تراشه یکی از شرکتهایی است که در حوزه عرضه آنتیویروسهای اِسِت به فعالیت میپردازد و اخیرا برای تبلیغات خود یک کمپین تبلیغات کلیکی با هدفگیری مجدد راهاندازی کرده و بواسطه اعمال یک سری تغییرات در ظاهر و محتوای صفحه فرودش توانسته نتایج جالبی دریافت کند.
صفحه فرود اولیه این شرکت که در زیر قابل مشاهده است، دارای محتوا به نسبت زیادی بوده و حتی با همین میزان محتوا و بهرهوری از هدفگیری مجدد تا صرف نصف بودجه تبلیغاتیاش توانسته روزانه ۴ الی ۵ سفارش را برای خود به ثبت برساند.
همان طور که در زیر قابل مشاهده است، این صفحه فرود که پس از صرف نصف بودجه تبلیغاتی ایده ارتباط تراشه جاگزین گردیده، دارای محتوایی کمتر و توازن حسابشدهای است.
بواسطه این صفحه فرود فروش این شرکت حدودا دو برابر شد و تعداد سفارشهای به ۸ الی ۱۰ سفارش در روز افزایش یافت. از همه جالبتر اینجاست که در حالی که کمپین تبلیغاتی این شرکت خاتمه یافته، ولی همچنان تعداد سفارشهای روزانه این آنتیویروس همچنان در حدود ۸ الی ۱۰ نسخه است.
البته باید درنظر داشته باشید که پیشنهاد اِسِت بسیار جذاب است و به سادگی نمیتوان از آن عبور کرد!
نظرات بسته شده است.