چگونه تبلیغات کلیکی میزان پیشفروش دیجی وِرِبل را افزایش داد؟
در حالی که بازار گجتهای پوشیدنی به شدت داغ است، فروشگاههای آنلاین بسیاری روی این دسته از کالاهای دیجیتال تمرکز کردهاند. یکی از این فروشگاهها که به تازگی تاسیس شده، دیجی وِرِبل نام دارد و از نامش، کاملا مشخص است که مخاطبان هدفش دقیقا افرادی هستند که به تکنولوژیهای پوشیدنی علاقمندند. این فروشگاه برای پیشفروش محصولات جدیدش، یک کمپین تبلیغاتی راهاندازی کرده که به صورت کلیکی است. در ادامه نگاهی به این کمپین انداخته و به بررسی نتایج آن خواهیم پرداخت:
دیجی وِرِبل، این کمپینش را با هدفمندی IT راهاندازی کرده تا افراد علاقمند به دنبای تکنولوژی مورد هدف قرار بگیرند و از سوی دیگر به واسطه استفاده از شبکه طلایی که به شبکه تبلیغات تعلق دارد، توانسته بنرهایش را به وبسایتهای پربازدید ایرانی هم نمایش دهد.
با توجه به بودجه تبلیغاتی این فروشگاه، نتایج بسیار خوب و راضیکنندهای برایشان حاصل شده و توانستهاند ۵۳ سفارش ثبت کنند. البته باید در نظر داشته باشید که بنرهای این کمپین دقیقا محصولاتی را نمایش میدهند که در وبسایت دیجی وِِرِبل موجود هستند و این موضوع سبب میشود که مخاطبان بیشتر جذب گردند.
رابط کاربری خوب این وبسایت یکی دیگر از عواملی است که سبب میشود مخاطبان راحتتر اعتماد کرده و سفارش خود را به ثبت نهایی برسانند.
نظرات بسته شده است.