بهترین صفحات فرود: نهایت کاربر محوری در صفحه فرود Shopify
Shopify یک پلتفورم کانادایی برای طرحریزی فروشگاههای آنلاین است و بیشتر برای کسبوکارهای نوپایی عرضه شده که میخواهند با هزینه کمتر، فروشگاه خود را راهاندازی کنند. در ادامه به بررسی یکی از صفحات فرود Shopify میپردازیم که در آن بیشتر روی کاربر محوری تمرکز شدهاست.
Shopify سرویسی است که برای آسانسازی طراحی فروشگاههای آنلاین راهاندازی شده و سعی کرده موضوع آسان سازی را هم در صفحات فرودش لحاظ کند. همان طور که در زیر قابل مشاهده است، Shopify صفحه فرودش را خیلی ساده نگه داشته و سعی کرده تمام اطلاعاتی که برای مخاطبانش ضروری است را به آنها منتقل کند.
در این صفحه فرود به جای اینکه محتوا به صورت پاراگرافهای طولانی آورده شوند، سعی شده تمام موارد ضروری به صورت موردی عنوان گردند. البته تمام این موارد برای کسانی است که میخواهند نسخه آزمایشی را تست کرده و اطلاعاتی عنوان شده که به کار چنین مخاطبانی میآید.
یکی از دلایلی که این صفحه فرود توانسته نرختبدیل بالایی از خود به جای بگذارد این است که کادرهای دریافت اطلاعات موجود در فرم داخل صفحه فرود Shopify بسیار کم هستند و مخاطب سریعا میتواند وارد نسخه آزمایشی Shopify شود.
بهترین صفحات فرود: سادگی و زیبایی در صفحه فرود H.Bloom
نظرات بسته شده است.