تبلیغات خلاقانه مواد غذایی Zero Sushi با تسمه نوار نقاله
تبلیغات محیطی هوشمندانه ، مهمترین عامل اصلی پیشرفت در عرصه فروش محصولات می باشد، تبلیغات محیطی هوشمندانه در واقع یعنی اینکه بتوانیم با صرف کمترین هزینه بهترین و اثرگذارترین تبلیغات محیطی را انجام دهیم. مواد غذایی Zero Sushi از یک ایده تبلیغاتی متفاوتی برای معرفی غذاهای خود استفاده کرده است ، این ایده تبلیغاتی در فرودگاه و بر روی تسمه نوار نقاله صورت گرفته است، زیرا در فرودگاه افراد زیادی در کنار تسمه نوار نقاله منتظر دریافت چمدان های خود هستند و از این رو این گونه تبلیغات در مکان های که روزانه مخاطبین بسیاری را پذیرش می کند اثری ماندگار و به یاد ماندنی خواهد شد و تنوعی از تبلیغات مواد غذایی را بر روی این تسمه نقاله قرار داده است و پیغامی که در این تبلیغات محیطی بکار برده شده این است مواد غذایی Zero Sushi حتی در زمان پنج دقیقه به پرواز آماده است.
آژانس تبلیغاتی : Arc Leo Burnett, ایتالیا
مدیر خلاقیت : Michele Sechi
مدیر هنری : Azzurra Bacchetta
انتشار : July 2008
تصاویری از تبلیغات بر روی تسمه نوار نقاله
تبلیغات محیطی در فرودگاه
فُرودگاه (در فارسی افغانستان: مَیدان هَوایی) محلی است که برای نشست و برخاست هواپیماها تعیین شدهاست. در حالیکه فرودگاههای کوچک ممکن است از باندهای پروازی کوچک (یک الی دو کیلومتر) خاکی و یا شنی ساخته شده باشند، فرودگاههای بزرگی که برای پروازهای بینالمللی مورد استفاده قرار میگیرند معمولاً دارای باندهای آسفالتی و بلندی هستند که طول آنها به چندین کیلومتر میرسد. فرودگاههای کوچک و فرودگاههای بزرگ میتوانند مجهز به برج کنترل ترافیک باشند و یا در صورت لزوم فاقد آن باشند، این امر بستگی به حجم ترافیک منطقه و همچنین سرمایه گذاری انجام شده در آن فرودگاه دارد، هر چند در اکثر فرودگاههای بینالمللی واحد مراقبت پرواز در محل فرودگاه مستقر است.کف و سقف و ستون های سالن موقعیت خوبی را برای تبلیغات محیطی بوجود آورده است و میتوان از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی تبلیغاتی محیطی جذابی انجام دهیم و به این دلیل که قراردادهای تبلیغاتی یکی از راههای سریع کسب درآمد و بازگشت سرمایه می باشد.
نظرات بسته شده است.