نتایج جالب یک کمپین برندینگ از کلاسیک ایران
کلاسیک ایران یک وبسایت در حوزه ارائه اطلاعات درباره خودروهای کلاسیک و خرید و فروش این نوع خودروها است که اخیرا راهاندازی شده. این وبسایت در ماه گذشته تصمیم گرفت یک کمپین تبلیغاتی کلیکی راهاندازی کرده و برای اولین بار به تبلیغات رو بیاورد. البته این وبسایت، قبل از این کمپینش هیچگونه کمپین تبلیغاتیای راهاندازی نکرده و به خاطر تازه تاسیسی خود، فرصتی برای تبلیغات نداشته است. در ادامه نگاهی به کمپین تبلیغات کلیکی کلاسیک ایران خواهیم انداخت:
مهمترین سوالی که در راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی مطرح میگردد، این است که هدف اصلی از تبلیغات چیست. هدف کلاسیک ایران بیشتر برندینگ بوده و قصد داشته در دید مخاطبان جدید، که اولین مخاطبانش هم هستند قرار بگیرد.
بنرهای تبلیغاتی این کمپین، مناسب با آنچه که در سایت کلاسیک ایران میبینید طراحی شدهاند و به خوبی حس کلاسیک و آنتیک بودن را به مخاطب انتقال میدهند. خیلی از مردم هستند که توجهشان با دیدن یک «بنز کلاسیک» جلب شده و روی این بنرها کلیک میکنند.
اما نتیجه جالب این است که کلاسیک ایران پس از اتمام کمپینش که با حداقل بودجه بوده، توانسته به صورت روزانه ۲۰ بازدیدکننده داشته باشد که این عدد به شدت برای یک وبسایت تازه تاسیس میتواند مناسب باشد. البته نباید فراموش کنید که این کسبوکار مخاطب هدف خاصی را داراست و عدد ۲۰ واقعا خوب به حساب میآید.
در کل کمپینهای برندینگ خوشساخت سبب اتفاقات خوبی برای هر کسبوکاری خواهند شد. پس حتی با حداقل بودجه سعی کنید کمپینی خوب و با رعایت اصول راهاندازی کنید.
نظرات بسته شده است.