Take a fresh look at your lifestyle.

بیلبورد خلاقانه تویوتا Toyota برای روز زمین پاک

نام‌گذاری یک روز با عنوانی خاص، یکی از راه‌هایی است که حداقل یکبار در سال انسان‌های روی زمین در آن موضوع تامل کنند.
عموماً برندهای مختلف نیز بنا به اهمیت آن موضوع و به قول معروف باتوجه به بلندی موج ایجاد شده، خود را با مخاطبین همسو می‌کنند و بعضاً منجر به رقم خوردن رویدادهای جالبی نیز می‌شوند.

یکی از پراهمیت‌ترین این رویدادها یا روزهای مناسبتی “روز زمین پاک” است. مسلماً این موضوع بهترین موقعیت برای شرکت‌های خودروسازی است که در زمینه کاهش آلایندگی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
شرکت تویوتا Toyota با دارا بودن بیشترین تعداد فروش خودروهای هیبریدی Hybrid نقش بزرگی در این موضوع داشته است. از این‌رو تویوتا سعی کرده‌است برای چنین روزی از خلاقیت خود بهره ببرد.

جالب است بدانید که این شرکت با طراحی و اکران ۳۷ بیلبوردهای هوشمند و تعاملی در شهرهای لس آنجلس و سانفرانسیسکو با امکان تصفیه هوا به مدت بیش از ۵۵ روز، پیش‌بینی کرده است بتواند نزدیک به ۲۵۰۰۰ فوت‌مربع هوای تصفیه شده تولید کند.

با این میزان هوای تصفیه شده می‌توان تاثیر تولید گازهای آلاینده حدود ۵۳۰۰ خودرو را کاهش داد! بیلبوردهای تعاملی تویوتا با نمایشی از خودوری هیبریدی این شرکت مدل پریوس نیز همراه بوده است که می‌توان گفت در ترغیب مشتری برای خرید این محصول بی تاثیر نخواهد بود.

شرکت ایرتویا نماینده تویوتا در ایران نیز بیکار ننشسته است و طرح زیر را برای همراهی خود از “روز زمین پاک” وایرال کرده است.
photo_2017-04-26_15-02-45

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.