Take a fresh look at your lifestyle.

کاربرد اوراق سفید در روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) اوراق سفید چیست؟ هر صنعتی ممکن است تعریف خود را از بحث اوراق سفید داشته باشد. برای اهداف کلی روابط عمومی، ما دوست داریم از تعریف HubSpot استفاده کنیم: “یک گزارش متقاعدکننده، معتبر و عمیق در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را معرفی می کند و یک راه حل برای آن ارائه می نماید” بنابراین به طور کلی، اوراق سفید به معنای آموزش به مخاطبان در مورد مسائلی است که با آن مواجه هستند و ارائه راه های حل و فصل آن ها.


اوراق سفید معمولا حداقل شش صفحه طول دارند، و دارای یک صفحه عنوان، فهرست مطالب، و مقدمه می باشند. آن ها خوراک بیشتری نسبت به کتاب های الکترونیکی و یا پست های بلاگ ها فراهم می نمایند، و مورد هدف خواندن جدی افرادی قرار می گیرند که درگیر در آن صنعت هستند.


چگونه اوراق سفید منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شود؟ در یکی از بررسی های اخیر از بازاریابان دیجیتال در زمینه های مختلف، ۴۰ درصد از آن ها گفته اند که اوراق سفید بیشترین درآمد را تولید می کند. چرا اینطور است؟

 

برای یک لحظه ماهیت پیچیده و عمیق اوراق سفید را در نظر بگیرید. چه کسی آن ها را می خواند؟ افرادی که در این مورد جدی هستند و در آن صنعت سرمایه گذاری کرده اند و به دنبال پاسخ های مفید هستند. این افراد، خریداران مقطعی نیستند. آن ها معمولا بیشتر در امتداد چرخه خرید بوده، که همین مسئله آن ها را تبدیل به مخاطبان هدفمند واجد شرایط (با کیفیت) برای فروش می نماید.


اوراق سفید می تواند به ایجاد احساس معتبر بودن و قابل اعتماد بودن و داشتن اقتدار، در ذهن مخاطب، از شرکت مورد نظر کمک نماید. وقتی کسی آماده خرید است، احتمال بیشتری وجود دارد که به شرکتی برود که مطالب آموزشی آن را خوانده و مورد ارزیابی قرار داده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.