Take a fresh look at your lifestyle.

ضرورت تبلیغات محیطی و فرهنگی در سطح شهر کوهسار

0


ضرورت تبلیغات محیطی و فرهنگی در سطح شهر کوهسار

به گزارش محیطی به نقل از شبستان امام جمعه شهر کوهسار در نشست امروز (۲۸ آذر) با بخشدار و دهیاران بر لزوم محوریت دینی در تبلیغات محیطی و فرهنگی در شهر توریستی کوهسار تاکید کرد.

حجت الاسلام گرمسیریان، مسئول دفتر امام جمعه شهر کوهسار در خصوص نشست حجت الاسلام مجتبی محمدی، امام جمعه این شهر با بخشداران و دهیاران اظهار داشت: نشست امروز با رویکرد اهمیت اقتصاد مقاومتی و اهمیت نقش روحانیان و بسیج در بحث رشد فرهنگی در روستاهای این شهر در محل دفتر امام جمعه شهر کوهسار برگزار شد.

مسئول دفتر امام جمعه شهر کوهسار ادامه داد: طی این نشست فلاح نژاد، بخشدار کوهسار با تشریح عملکرد دهیاران به فعالیت ها، بهسازی ها و اقدامات اخیر در راستای اقتصاد مقاومتی و شعار سال مبنی بر اقدام خبر داد و بر ضرورت همراهی دهیاران شهر در توسعه فرهنگی تاکید کرد.

به گفته حجت الاسلام گرمسیریان ، یکی از مهمترین مولفه های اجرایی در سخنان امام جمعه شهر کوهسار خطاب به دهیاران بحث تبلیغات محیطی و فرهنگی در سطح شهر کوهسار بود.

وی توضیح داد: شهر کوهسار منطقه توریستی محسوب می شود به همین منظور امام جمعه شهر در دیدار با دهیاران بر لزوم توجه به بحث تبلیغات محیطی و شهری براساس محوریت دینی تاکید کرد.

مسئول دفتر امام جمعه کوهسار افزود: پایان بخش سخنان امام جمعه این شهر اختصاص به مقوله توجه به نماز جمعه بود و در این راستا از بخشدار شهر درخواست کرد نسبت به فراهم سازی امکانات سرویس ایاب و ذهاب نمازگزاران توجه نماید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ