Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاص بیلبوردهای شهری به جشنواره مشق صلوات

0


اختصاص بیلبوردهای شهری به جشنواره مشق صلوات

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه بیشتر بیلبوردهای شهری به جشنواره مشق صلوات اختصاص خواهد یافت، برنامه های جشنواره رسول اکرم(ص) را تبیین کرد.

به گزارش محیطی به نقل از مهر، عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان در نشستی خبری درباره برگزاری دومین دوره جشنواره پیامبر اکرم (ص) با موضوع «طراحی صلوات»، گفت:‌ با توجه به دغدغه‌های آقای مجید مجیدی و با نگاه به سیره حضرت محمد(ص) و اقداماتی که گروه‌های افراطی در حوزه جهان اسلام انجام می‌دهند، سازمان زیباسازی وظیفه خود دانست که از این حرکت حمایت کند.

وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی در حوزه اجرایی و بخش عمومی، کارهایی را انجام می‌دهد و بخش اختصاصی و حرفه‌ای آن برعهده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، ادامه داد: درصد قابل توجهی از بیلبوردهای شهر به ‌نمایش آثار این جشنواره اختصاص داده خواهد شد و کارگاه‌های اجرایی با حضور اساتید برجسته در این جشنواره در نظر گرفته‌ شده‌ است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی درباره تشکیل بنیاد پیامبر اکرم (ص) با اشاره به اینکه این بنیاد کاملا مستقل است و به نهادهای دولتی و غیردولتی ارتباطی ندارد، افزود: تشکیل این نهاد با توجه به دغدغه شخصی مجید مجیدی پیگیری می‌شود.

به گفته دکتر علیزاده سایر ارگان‌ها و نهادها هم می‌توانند از آن حمایت کنند. نه آقای مجیدی و نه دست‌اندرکاران تشکیل بنیاد به‌دنبال این نیستند که به جایی وابسته شوند و برای بنیاد بودجه بگیرند. حضور سازمان زیباسازی هم صرفا به‌خاطر حمایت از این حرکت است و مایه افتخار ما است که سهم کوچکی در این جشنواره داریم.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ